Maar ik was een hielspeler in mijn oude hardloopschoenen en ik weet dat er absoluut rare dingen gaande waren in mijn gang waarvan ik vermoedde dat ze hebben Nike Air Max 270 Femme bijgedragen aan de heupblessure die me voor het grootste deel van 2010 buitenspel heeft gezet. Ik ben zeker nu in de grond vallen, niet met hakken, en omdat hij een grote vent was, vereiste het een zeer langzame en opzettelijke overgang. Ik begon met het lopen van zeer korte afstanden en nam de afstanden heel, heel langzaam op. Ik deed het op blote voeten en de zolen van mijn voeten deden het heel goed, beperkten de afstanden voor mij en gaven me feedback. Ik zal moeten kijken of ik mijn zoon kan vragen om een ??video te maken waarin ik blootsvoets loop en in mijn hardloopschoenen . Ik heb echt geen idee hoe ik eruit zie rennen. Ik weet gewoon hoe het voelt. Ik maak een video en post deze en je kunt me vertellen wat je denkt. Probeer niet te hard te lachen. Ik ben een beetje meer als een linebacker gebouwd dan als een hardloper. Nike M2K Tekno Womens Ik leef een vergelijkbaar verhaal door, maar niet zo ver als jij. Na het rennen van de Mt Desert Island Marathon (die ik ten zeerste aanbeveel) afgelopen oktober moest ik zes maanden vrij nemen vanwege een "sportbreuk", die ik uiteindelijk chirurgisch had gerepareerd. Voordien liep ik rond met een maximum van 50 mijl / week met ongeveer 5-10 mijl in VFF (de meeste van de rest in LunarRacers). Net als jij, bij het opnieuw beginnen vanaf nul, heb ik bijna al mijn hardlopen gedaan in VFF, Trail Gloves en Inov-8 XRoad 155. Ik heb me met succes gefocust op mijn gang / cadans en heb heel langzaam - over vier maanden - gewerkt tot 20 mijl per week. Maar in de afgelopen maand of zo, mijn linker achillies, ongeveer 1-2 cm boven de hiel, is pijnlijk veel van de tijd. Het wordt niet erger als ik loop of tennis speel (competitief) en mijn Nike Air Max 90 Hombre activiteit niet beperkt, maar ik merk het en maak me zorgen dat ik de blessure vererger. Een vriend van een orthopedisch chirurg onderzocht het (geen r?ntgenfoto's) en verwierp de verwonding als typische tendentie van de achillies - doe rustig aan en laat hem weten of het nog veel erger wordt. Ik wil niet stoppen met trainen, maar ben van plan de komende 7-10 dagen vrij te nemen om te zien of dat het een kans geeft om te settelen. Terwijl ik me uitstrek na runs, doe ik het niet zo consequent of aandachtig als zou moeten. Misschien helpt dat. Bedankt voor het delen van uw verhaal en uw ervaringen. Ik zal hier mijn gedachten aan toevoegen. Het is belangrijk om in gedachten te houden dat Achilles tendinopathie geen enkele aandoening is. Pijn hoger in de pees is waarschijnlijk het gevolg van een andere oorzaak en zou een andere www.charleedrew.co.uk behandelingsaanpak vereisen dan het probleem dat in deze post wordt beschreven (excentrieke kuitoefening is een veel voorkomende behandelingsbenadering voor pijn hoger in de pees). In dit geval is het probleem wordt veroorzaakt door een groot stuk puntig bot dat er niet zou moeten zijn. Persoonlijk denk ik niet dat dit een geval is waarbij dogmatisch zijn over minimalisme of blootsvoets, of zelfs noodzakelijkerwijs een vorm is, zo nuttig is. De kwestie is dat een puntige homp bot in de slijmbeurs en de pees graaft wanneer de pees op een bepaalde manier ten opzichte van het bot schuin staat. De oplossingen zijn ofwel om de botspoor te verwijderen, of om een ??manier te vinden om het graven te vermijden. Het lijkt erop dat in dit geval een hiellift de pees in een hoek plaatst ten opzichte van het bot op een manier die de pijn Nike Roshe Run Femme verlicht. Als dat je laat rennen, waarom niet mee? De kwestie is echter de heupblessure in het verleden, dus het bepalen of dat verband kan houden met vorm / schoeisel kan van belang zijn. Mijn gok is dat wanneer de voet dorsiflexeert tijdens stand, dit de uitloper in botsing brengt met de slijmbeurs / pees als de pees vormt een meer scherpe hoek met de calcaneus. Op dezelfde manier vermoed ik dat overmatige plantarflexie in een schoen met een stijve hiel tegen zou ook problematisch kunnen zijn, omdat de hielmeter de pees vanaf de achterkant naar voren tegen de uitloper zou kunnen duwen. Dit zou verklaren waarom het lopen van de 5K op heuvels zo pijnlijk was - heuvels accentueren waarschijnlijk dorsiflexie op de weg naar boven en plantarflexion op de weg naar beneden. Ik ben benieuwd of je nog steeds in Newtons loopt en zo ja, Nike Air Max 95 Femme helpen ze de ontsteking van de hobbel van de Hanglund op een afstand? Ik heb nu al tien jaar de voorwaarde. Ik heb verschillende ernstige opflakkeringen gehad die een paar weken nodig hadden om de zaken te kalmeren. Gisteren, tijdens een heuvelachtige halve marathon, had ik plotseling veel pijn in mijn hiel en eindigde ik de laatste 4 mijl naar de Nike Air Max Classic BW Womens finish. Dit is het ergste wat het ooit is geweest. Ik denk dat het gewoon een acute ontsteking is (in tegenstelling tot iets gebroken of gebroken te hebben) maar het is zo pijnlijk. Normaal gesproken kan ik na een paar stappen lopen zonder te hinken, zelfs als het oplaait. Ik kan dat vandaag niet doen. Ik ben gefrustreerd en probeer te beslissen of ik de overstap moet maken naar een meer minimalistische soort schoen zoals Newtons, of misschien Pureflow van Brooks. Ik heb altijd gedacht Adidas Ultra Boost Femme dat hoe verder in mijn hiel in een schoen zat, hoe beter het zou zijn omdat het minder wrijving zou zijn. Nu begin ik me af te vragen of die positie meer stress op het gebied veroorzaakt.