Jeg tror ikke, du skal bekymre dig for meget om din kadence, da jeg tror, Nike Air Max 97 Femme ??at de underliggende fordele ved en h?jere kadence s?nker f?lles belastninger, da disse er relateret til de maksimale f?llesvinkler p? holdningen. Den h?jere kadence du k?rer p? mindre Nike Air Max 270 Dam Vit lodret bev?gelse, og jo lavere er de maksimale f?llesvinkler, der kr?ves for at rumme den vertikale bev?gelse, s? lavere f?llesbelastninger. Da du er en h?jere, s? for de samme vinkler af led og lemmer, vil din skridt v?re l?ngere, og med den vil din kadence v?re lavere for de samme f?lles vinkler. Hvis du skulle matche kardensen af ??kortere l?bere, s? kan din skridtl?ngde v?re den samme, men alle de f?lles vinkler bliver lavere, s? du vil bruge en anden l?beform - lavere effekt, som er p?n, men muligvis h?jere metabolisk omkostning, som er d?rligt. Jeg har endnu ikke lavet matematikken til at udarbejde forholdet mellem h?jde, kadence og f?Nike Air Max Classic BW Womens lles vinkler, s? jeg ikke kan se, hvad det n?jagtige forhold skulle v?re, men som en helt sting kunne vi antage, at det er proportional med din h?jde . Hvis vi antager line?rt forhold, s? vil en 5 9 "l?ber ved en kadence p? 180 svare til en 6 4" l?ber ved en kadence p? 163. Det er bare tilf?ldet, hvor du allerede er. De blister du viste er n?jagtigt som dem, jeg f?r fra tid til anden. For mig har de meget at g?re med at skubbe (fremad), f?r du l?fter min fod ud af jorden. Jeg har konstateret, at hvis jeg b?jer mine kn? lidt mere og arbejder p? at l?fte min fod fra jorden s? meget som muligt, synes jeg ikke at f? hotspots p? mine store t?er. Nike Air Max 95 Femme Problemet er, at det f?r mig til at k?re langsommere. Har du bem?rket nogen ?ndringer i din hastighed eller opfattet indsats for at opretholde et bestemt tempo, n?r du k?rer barfodet? Jeg Nike Air Max 90 Herr Vitsynes at v?re lidt langsommere barfodet og i mine huaraches end i noget mere opbygget som Kinvaras. Jeg synes ogs?, at det ser ud til at g?re en st?rre indsats for at komme til og opretholde et tempo. Jeg foretr?kker nu f?lelsen af ??barfodet eller huaraches, og jeg er n?dt til at ?ndre mit fokus fra at fors?ge at f? hurtigere (som jeg gjorde i mine f?rste par ?r med at l?be) til at arbejde p? form, k?re for sjov og holde sig godt tilpas. Forh?bentlig vil hastigheden komme tilbage med yderligere barfodet, og jeg kan begynde at ?ge mit tempo igen. Jeg ved, at du tidligere har sagt, at du ikke er en huarache fyr, men har du givet dem yderligere Nike Air Max 95 Femme tanker nu, at du laver mere barfodet? Jeg er ikke en huarache-evangelist eller noget, men jeg finder dem at v?re s? t?t p? barfodet som du kan f?. De er ogs? meget lette at b?re p? barfodet,Nike Air Max Tavas Mens hvis terrenget bliver for meget. Hvis du stadig f?ler, at du vil ?ge din kadence lidt, s? minimerer v?gten af ??dine sko, at du ogs? arbejder p? at genvinde benet fra t? til landing s? hurtigt som muligt - l?ftning af munden mod sk?gget vil bidrage til at reducere rotations inerti i benet, hvilket g?r det lettere at tr?kke fremad. Ogs? arbejde p? din hofteforl?ngelse, da dette har en betydelig effekt p? at genoprette benet hurtigt og effektivt. Jeg har et sp?rgsm?l om markets formular i videoen. Jeg bem?rker, at hans f?dder kommer langt op i ryggen, som om han n?sten sparker sig i r?kken. Jeg har bem?rket, at mest alvorlige minimale / barfodet www.aquarillon.fr l?bere g?r dette. Men n?r jeg fors?ger at fokusere p? at vedtage en mere minimal l?bende form - det vil sige hurtigere kadence, software landing, mere opretst?ende stilling, mens jeg b?rer Nike Air Max 97 Dam ret minimal sko som saucony hattori- Jeg bem?rker mine f?dder g?r det ikke. Jeg f?ler mig mere som jeg shuffling sammen. Jeg spekulerer p?, om m?ske det er fordi jeg k?rer langsommere? Jeg har tendens til at k?re et sted mellem 8-9 min / mile, n?r jeg er mere ude af form eller laver en langsom k?rsel. N?r jeg fors?ger at g?re virkelige korte k?rsler ned ad vejen med en form som den viste, f?ler jeg mig som om jeg kan komme t?t p?, men jeg k?rer sandsynligvis et 6-6,5 min / mile tempo, som jeg ikke har det godt nok form for ?jeblikket at opretholde for enhver realtid.