bij jezelf over hoeveel je in je mond steekt, het is geweldig om erachter te komen hoe snel je inname kan oplopen. Het is heel gemakkelijk voor mij om enkele honderden extra calorie?n per dag bij elkaar te krijgen door mijn kindersnippers af te werken of een tweede portie te nuttigen tijdens het avondeten, en dit kan de honderden calorie?n die ik tijdens een run verbrand snel ontkennen of zelfs overtreffen. Meer dan wat dan ook, portiecontrole lijkt mijn bugaboo te zijn, en ik moet mezelf er voortdurend aan herinneren dat elk stukje eten dat ik eet, telt. De nationale obesitasepidemie is een probleem met een vrij eenvoudige oplossing - eet minder, eet beter, train meer. Het probleem is dat Nike Air Max TN Femme deze dingen ongelooflijk moeilijk te implementeren zijn en dat ze voor de meeste mensen enorme inspanningen vergen. Ik ben er redelijk zeker van dat verandering van levensstijl het antwoord is op de vraag hoe we de obesitas-epidemie bestrijden, maar hoe we daar op een bredere schaal komen, is de uitdaging. Ieder van ons kan beginnen door te proberen het beste voorbeeld te zijn dat we kunnen, en ik maak deze post af met een hernieuwde toewijding om beter te eten - ik kan gewoon niet blijven vertrouwen op mijn rennen om me te redden Nike Air Max 90 Hombre van mijn fouten. Ik ga akkoord met je beoordeling. Ik ben een hardloper die zeer vergelijkbare ervaringen met gewichtstoename heeft gehad. Ik ben momenteel een 6'2 193 pond hardloper die het gevoel heeft dat ik veel te veel energie gebruik om mezelf vooruit te stuwen in vergelijking met andere hardlopers Nike Air Max 2017 Femme in mijn leeftijdsgroep. Twee jaar geleden was afgelopen mei mijn tweejarig jubileum om af te vallen. Ik was 22 en woog 336. In 6 maanden liet ik 161 pond vallen en heb het sindsdien altijd moeilijk gehad om te blijven eten zoals ik dat ook deed. Toegegeven, ik eet niet zo veel en krijg niet meer het dollarmenu, maar mijn zwakheid voor dat soort heeft het moeilijk gemaakt. Als een samenleving worden we voortdurend gebombardeerd met afbeeldingen van Burger King en McDonalds, evenals hun relatief goedkope prijs in vergelijking met Adidas NMD Femme gezonde voedingsmiddelen. Veel van dit wordt toegeschreven aan een gebrek aan onderwijs in termen van gezondheid en dieet. Als je vandaag aan een kind zou vragen of ze liever een sla wrap hadden of een heerlijke maaltijd van McDonald's met een cheeseburger en friet ... zou het gewoon verbazingwekkend zijn om Nike Air Max 2017 Dames te zien dat het kind de eerste koos. Na het lezen van het artikel over de graad van zwaarlijvigheid door de staat, ben ik bedroefd te denken dat veel van de jongeren die elke dag meer zwaarlijvig worden, de snelheid waarmee dit land in omvang toeneemt, zullen verhogen bij het bereiken van de volwassen leeftijd. Financiering wordt gesneden uit sportprogramma's op scholen en we leven in een samenleving die luiheid in het individu mogelijk maakt. Ik herinner me toen ik een defensieve lineman was op de middelbare school; Ik zou niets Nike Air Max 95 Dam denken aan het eten van vijf dubbele spekcheeseburgers. Ik begreep niet dat elk van die calorie?n en vet bijdroeg aan mijn aanzienlijke gewichtstoename op de middelbare school en gedurende de hele universiteit. Er zijn echt geen kortetermijnoplossingen voor een probleem op de lange termijn. Zelfs vandaag zo fit als ik voel door een recente Boston Marathon-kwalificatiewedstrijd te zijn met een 3:08:30 marathon en een 18:21 5k PR, weet ik dat mijn dieet op basis van suiker en koolhydraten me aanzienlijk belemmert om meer te bereiken. Veel van mijn vrienden en familie denken echter dat het belachelijk is op de manier waarop ik oefen door te zeggen dat het onnodig is, maar uiteindelijk weet ik dat ik rennen om te voorkomen dat ik die dikke persoon ben en mijn verslaving aan voedsel uit de weg ga. Ik heb het gevoel dat velen dit Nike Air Max 270 Dam Svart vermogen niet hebben omdat ze vinden dat sporten te moeilijk is of dat ze nooit zullen kunnen stoppen met eten waar ze van houden. Onderwijs is essentieel en het geven van motivatie om te oefenen is wat we nodig hebben, want pas daarna beginnen we enig succes te behalen in de doelen waar we naar streven, worden we meer gefocust op het feit dat we resultaten kunnen bereiken. Ik denk dat de belangrijkste reden is dat obesitas zo'n groot probleem is, omdat Amerika een ontwikkeld land is, en dus is de beschikbaarheid van voedsel net zo veel, en het is erg goedkoop. Neem een ??rit van twintig minuten verderop in de straat en je zult zeker langs minstens één McDonald's, Burger King of KFC komen, die allemaal goedkoop fastfood serveren. De reden dat obesitas veel lager is en bijna onbestaande in ontwikkelingslanden / onderontwikkelde landen www.goulvenbazire.fr is omdat voedsel veel moeilijker te verkrijgen is, en het is duur, dus de meerderheid van de bevolking kan niet zoveel kopen als wij hier doen.