Jag har skrivit ett antal inl?gg om min upp och ner-upplevelse med New Balance Minimus Trail skor. Den ursprungliga versionen, MT10, ?r ??en fantastisk sko, men lider av det jag tycker ?r en allvarlig designfel genom Nike Air Max Command Femme att det svarta bandet ?ver framkanten ?r ganska tr?ngt (?tminstone vissa personer). Jag tilldelade detta initialt till en tillverkningsfel Nike Air Max 97 Donne i mitt par, men har sedan h?rt fr?n m?nga andra som har haft samma problem, och clerken p? en lokal skoaff?r angav att han har haft problem med att s?lja dem p? grund av det h?r problemet. Tidigare idag fick jag ett meddelande fr?n en v?n p? dailymile (tack Mike!) Som hade hittat MT20-listan som tillg?nglig f?r f?rs?ljning den 1 juni p? The Shoe Mart. Webbplatsen inneh?ller ocks? bilder av vad som verkar vara och uppdatering till befintlig sko. Uppbyggnaden av den ?vre ?r m?rkbart annorlunda, och ?ven om det fortfarande finns ett band ?ver framfoten i samma omr?de, ser det Adidas NMD Femme ganska annorlunda ut ?n den som finns i MT10. I den nya versionen ?r bandet kontinuerligt med materialet som st?der ?gonen Nike Air Max Classic BW Femme f?r sn?ren, vilket f?rhoppningsvis kommer att lindra trycket som orsakas av s?mmen i den regionen p? MT10. Framfoten materialet ?r Nike Air Max 270 Femme enhetligt i MT20 - inga s?mmar ?ver t?rna som ses i MT10 (jag hade inga problem i detta omr?de). Det finns andra skillnader, men framfoten ?r av st?rsta intresse f?r mig eftersom det h?r var mina problem uppstod. Jag undrar om den h?r uppf?ljaren kanske har blivit pressad till marknaden snabbt p? grund av k?nda problem med MT10 - totalt spekulation fr?n min sida, men det ?r v?ldigt snabb v?ndning f?r att en uppf?ljare ska se ut som det redan ?r en n?stan helt ny sko. Jag k?nner inga andra detaljer om detta annat ?n vad som finns p? Shoe Marts webbsida, s? g?rna skicka en kommentar Nike Air Max TN Femme om du inte har n?got mer. Jag hoppas att den h?r uppdateringen ?tg?rdar problemet med vad som ?r ett av mina nuvarande Adidas ZX 700 Femme favoritskor. Uppdaterad 5/15/11: H?r ?r ett sk?mt fr?n Onlineshoes.com-bloggen f?r dem som ifr?gas?tter Shoe Marts ansvarsf?rm?ga (en butik som jag vet v?ldigt lite): "... OnlineShoes.com kommer inte att b?ra Minimus MT10, men i sommar kommer vi att b?ra MT20 och WT20 fr?n New Balance, vilket ?r ungef?r samma sko som MT10 med n?gra fantastiska uppdateringar." Jag T?nk MT10 ?r den f?rsta perfekta minimalistiska skoren f?r m?nniskor med stora f?tter som jag. Bandet p? toppen ?r bara obekv?mt de f?rsta minuterna av att prova dem och ?r inte m?rkbart l?ngt innan du tar det f?rsta steget i din k?rning. Eftersom jag ?ger och k?r i dessa skor och jag har breda f?tter, kan jag f?rs?kra dig om att den udda k?nslan fr?n Nike Air Max 90 Femme bandet k?nns naturlig och bekv?m men det k?nns hemskt n?r du f?rs?ker det f?rsta g?ngen. Jag kan springa timmar i dem utan obehag Nike Air Max 2017 Femme p? toppen av mina f?tter. Om bandet inte var d?r, skulle dina t?rar kl?mma in i en boll vid foten av skon medan de faller ner p? en kulle. Tyv?rr mister MT20 n?gra av de minimala egenskaperna hos MT10, plastbandet runt framsidan kommer att strama t?rna och Till?t inte fri r?rlighet f?r t?rna att sprida ut naturligt. Jag var tvungen att g?ra st?rre operation p? MT101: s f?r att ta bort samma band innan jag ens kunde g? in i det. Bara ett par MT20-er. Jag har ocks? MT10 och har loggat ett par hundra mil p? dem. Strax ur l?dan visste jag att jag skulle f?redra MT20 till MT10. Liksom Pete, utf?rde jag kirurgi n?stan omedelbart efter att ha k?pt min MT10 f?r att sl?ppa ut trycket som skapats av gummibandet www.domoreso.fr ?ver fotens ?verkant. NB verkar ha riktat och l?st detta problem med MT20. MT20: s ?vre verkar vara mer minimal och k?nns v?ldigt Nike Air Max 95 Femme rymligare ?n MT10, men den fantastiska Vibram s?len ?r of?r?ndrad. Jag h?ller med om att MT10 syns ytligt f?r att vara den b?ttre monterade modellen, men efter att ha tittat p? MT10 och MT20 sida vid sida jag Jag ?r nu medveten om allt "extra" material p? MT10: s ?vre. IMHO, MT20s k?nns inte som en "billig" version av MT10. De k?nns som en mer minimalistisk version av MT10. P? NB-webbplatsen beskrivs MT20 som en "companion" f?r MT10, men f?r mig ?r det en uppdaterad eller f?rb?ttrad modell.