Ons lichaam is opmerkelijk goed in het uitzoeken wat te doen in een bepaalde situatie, en het is om deze reden dat onze vorm verandert van wat ik beschouw als "natuurlijk" wanneer we schoenen aantrekken. Het is dan ook geen verrassing dat de Nike Air Max 2017 Dames overgrote meerderheid van de hardlopers op moderne hardloopschoenen hakstakers zijn en een aanzienlijk aantal van hen zijn gruwelijke overvliegers (ik heb meer dan voldoende slow-motion racevideo gekeken om hier redelijk zeker van te zijn) ). Er zijn niet veel goede gegevens die mechanica of schoeisel verbinden met een specifiek letselrisico, maar ik kom voortdurend terug op de vraag of het dragen van schoenen die onze Nike Air Vapormax Womens vorm drastisch veranderen van wat als "natuurlijk" kan worden beschouwd, onbedoeld of zelfs onbedoeld kan zijn mogelijk schadelijke gevolgen. Het menselijk lichaam lijkt te zijn ge?volueerd om op een bepaalde manier te bewegen wanneer we toestaan ??dat Nike Air Max TN Femme het in zijn natuurlijke staat loopt, en het is misschien niet zo'n goed plan om daar rond te marcheren. Of misschien is het, zoals andere menselijke uitvindingen ons hebben toegestaan ??om dingen te doen op manieren die we anders niet zouden kunnen. Met mijn bril / contactlenzen kan ik bijvoorbeeld lezen en misschien dragen opgevulde schoenen mijn vermogen om op asfalt te lopen. Ik zeg niet dat iedereen blootsvoets of zelfs noodzakelijkerwijs in minimalistische schoenen moet rennen, of dat deze zelfs noodzakelijkerwijs beter zijn, maar eerder de vraag: zijn moderne hardloopschoenen en Nike Air Max TN Mujer de biomechanische veranderingen die ze toelaten / veroorzaken een goede zaak? Wat is het empirische bewijs dat een 12 mm opgetilde hiel en uitgebreide demping positief zijn voor onze voeten en benen? Ik geloof niet dat deze vraag is beantwoord, hoewel anderen die betrokken zijn bij de schoenenindustrie het niet eens lijken te zijn. Ik denk van wel, vooral in westerse samenlevingen. We dragen al duizenden jaren schoenen en zijn zelfs Nike Air Max 720 Femme ge?volueerd om zich aan te passen aan een 'geschoeide' situatie. Er zijn veel mensen die daar ruzie over maken, maar ik denk dat we nu vrijwel zeker zijn dat het goed is om de hiel in schoenen te laten opstaan. Ongeveer 12 mm is biomechanisch een goede zaak, omdat je je in een effici?ntere positie bevindt. Als je door de Kalahari-woestijn rent, ontwikkel je heel wat eeltplekken, maar het is waarschijnlijk Nike Air Max 90 FemmeAdidas Superstar Dam nog steeds wenselijk om een ??fatsoenlijk paar schoenen te hebben in plaats van dat je blootsvoets doet. Nou, Nike Air Max TN Femme dat is een zeer interessante vraag omdat het nog niet opgelost is op allemaal. Met ASICS hebben we altijd gewerkt aan een verloop van 10 mm. Dat is het verschil tussen de hoogte van de voorvoet en de hoogte van de achtervoet, dus als je een schoen van het kussentype hebt, kan deze 24 mm en 14 mm van de grond zijn. Een raceflat is misschien slanker bij 10 en 20 mm. We hebben hier veel onderzoek naar gedaan en we begrijpen dat het eigenlijk je voet in een mechanisch betere positie plaatst, stabieler maakt, de Achillespees ontlast ... dus er zijn veel positieve punten. Er zijn veel mythes en al dat soort rotzooi en het probleem is dat elke keer dat je een beetje Nike Roshe Run Mens verhoogt, mensen gaan zeggen 'oh maar je verwijdert de voet van de grond dus je gaat het meer maken onstabiel en je bent meer geneigd om een ??enkel te verstuiken ', wat complete onzin is. Dat is wetenschappelijk onhoudbaar. Nike Air Presto Womens Er is geen bewijs dat dit überhaupt gebeurt. Onmiddellijke bullshit-detectie gaande! Dit is op dit moment erg populair en er zijn veel bedrijven die websites hebben die zeggen dat blootsvoets lopen de juiste keuze is. Maar ik denk dat als we kijken naar alles wat de wetenschap ons vertelt, en dat is waar we ons geloof in moeten plaatsen, dan zou die verklaring nooit worden ondersteund vanwege het vermogen van schoenen om de biomechanica te helpen verbeteren. Ik ben het met Bartold eens dat schoenen zijn over het Asics Gel Lyte 3 Femme algemeen een goede zaak, en ik denk echt niet dat op blote voeten lopen het antwoord zal zijn voor de overgrote meerderheid van de hardlopers (waaronder ikzelf). Ik ben er echter niet zo zeker van dat er veel gepubliceerd empirisch bewijs is dat aantoont dat een geheven hak van 12 mm ideaal is. Zorgt een geheven hak van 12 mm ervoor dat u sneller, effici?nter of Asics Gel Lyte 5 Femme minder snel gewond raakt?