Afgezien van de stevigheid van de zool, dit is een mooie stevige schoen. Vanwege de lage hak ben ik in staat om comfortabel in hen te rennen en Adidas Superstar Dames kan ik gemakkelijk mijn middenvoet vinden (gemakkelijker als ik een beetje opgewarmd ben). Ze zijn vrij comfortabel op de vlucht en ik heb geen slijtage of hotspots meegemaakt. De Fastwitch 5 is een goede aanvulling op de lichtgewicht training- / raceschoenen van Saucony. Ik ben persoonlijk geen grote fan van de stevigheid van de tussenzool, maar als je de Kinvara niet leuk vindt vanwege zijn zachtheid, is deze schoen misschien een betere optie. Verder, als je aarzelt om een ??low-drop schoen te proberen omdat de meeste stabiliteitskenmerken missen, is de Fastwitch 5 een "veiliger" optie (zoals de Mirage, die ik binnenkort zal herzien). Ik vroeg om een ??paar de Fastwitch 5's (rood / wit / zwart) als onderdeel van mijn kerstwensenlijst. Ik keek uit naar dit nieuwe paar omdat ik het vorige model Fastwitch in verschillende halve Nike Air Max 95 Femme> marathons heb gedragen. Ik had zelfs gepland om de nieuwe 5's te dragen tijdens de Disney-halve marathon afgelopen weekend. Mijn eerste run in de nieuwe 5's was een 6 km lange tempo-run. Ik had de afgelopen 200+ kilometer Kinvara 2's gedragen. Zodra ik de 5's erop zette, voelde ik meteen Asics Gel Lyte 3 Femme een zeer stijve zool en een beperkend bovengedeelte van de schoen. Ik probeerde een eerder model van de Fastwitch en merkte een aanzienlijk verschil in gevoel op. De nieuwe 5's voelden ook zwaarder. Ik was duidelijk erg teleurgesteld en besloot om uit te gaan voor een gemakkelijke 4-miler. De voetboog van mijn voet begon na ongeveer een mijl pijn te doen. Ik denk dat ik na een tijdje het dragen van Kinvara 2's, ik gewoon niet kan wennen aan de nieuwe 5's. Dit is absoluut een ander gevoelsschoen vergeleken met eerdere modellen. Ik speelde ze Disney half Adidas ZX 700 Femme in de Kinvara 2's en heb de nieuwe Fastwitch 5's op eBay geplaatst. Zeer teleurgesteld met deze schoen. Ik zal de nieuwe A4 uitproberen die net is uitgekomen. Afgelopen zomer heb ik met mijn gezin een weekend in Boston doorgebracht en tijdens de reis heb ik voor het eerst het Bill Nike Air Max 90 Femme Rogers Running Center bezocht. Terwijl ik daar was, bewonderde ik de vele Boston Marathon-shirts die te koop waren, maar koos ervoor er geen te kopen sinds ik me nog niet voor de race had gekwalificeerd. In plaats daarvan kocht ik een shirt met op de achterkant een citaat van Rodgers dat zei: "De marathon kan je vernederen." Blijkt dat de keuze van het shirt heel toepasselijk was, omdat mijn run van de Boston Marathon van 2011 afgelopen maandag ongeveer even vernederend was een ervaring zoals ik die ooit heb gehad. Om te beginnen, laat me zeggen dat het Nike Air Max 270 Mens hele weekend echt geweldig was. Ik woonde in een paar uur van Boston voor een groot deel van mijn leven, dit was verrassend mijn eerste ooit reis naar de stad op marathonweekend, en het stelde niet teleur. Ik ben zaterdagochtend met mijn gezin van NH afgereisd en we kregen gezelschap www.arqueoymas.es van mijn ouders en zus. Ik bracht de middag zaterdag door tijdens een bijeenkomst met enkele van mijn goede vrienden van dailymile (zie foto hieronder) en ging toen een paar uur naar de expo. Voor een versnellingstroep als ik was de expo als een hemel en gooide ik nogal wat geld op race-parafernalia. Ik heb wat gepraat met een paar mensen van Altra en Saucony die ik via deze blog heb leren kennen. Ik heb ook een paar van de langverwachte Saucony Hattori (coole schoen!) Opgehaald, die voor de eerste keer beschikbaar was op de expo (het is nu beschikbaar Nike Air Max 97 Womens voor pre-order bij Running Warehouse). Ik heb er nu een paar kilometer in gelopen en ze voelen zich sokken met een dunne, platte EVA-zool. Op zondag ging ik met mijn gezin naar het Harvard-museum voor vergelijkende zo?logie en liep toen wat rond op Harvard Square (geen rust voor Adidas NMD Mujer mij, wat misschien heeft bijgedragen aan de gebeurtenissen die de volgende dag volgden ...). Ik ging terug naar het hotel om te zwemmen en ontmoette mijn neef voor het avondeten. Door een complete toevalstreek kwam mijn vriend Mark Cucuzzella toevallig twee tafels bij ons in het restaurant van het hotel zitten, en het was leuk om een ??beetje te kletsen (hij liep maandag een 2:37!). Ik ging vroeg naar bed en kreeg echt een goede 7-8 uur slaap op de marathon. Ik ging vroeg op de ochtend van de race op pad, zodat ik een van de vroege bussen naar Hopkinton kon Nike Air Max Classic BW Dam nemen en de echtgenoot van een van mijn collega tegenkwam dailymile teamleden (Blaise) - hadden een leuk gesprek tijdens de busrit.