Ik heb een speciale affiniteit met de funky Vibram Fivefingers-toeshoes. De VFF KSO was mijn eerste true zero-drop-hardloopschoen en het was de schoen die me leerde te rennen zonder een grote wig kussen onder mijn voeten. Ik volgde de KSO door een paar van de Vibram Bikilas te pakken te krijgen, en het lukte me om mijn kilometers op te voeren naar 15 mijl in een enkele run erin - de Bikila blijft een van mijn favoriete loopschoenen. Het derde paar Asics Gel Lyte 3 Femme Vibrams dat ik aan mijn verzameling heb toegevoegd - dit was een persoonlijke aankoop en geen recensie-exemplaar - was de Vibram TrekSport. Mijn belangrijkste reden om de TrekSport te kopen was Nike Air Max 90 Mujer niet zozeer dat ik voelde dat ik een VFF met loopvlak nodig had, maar dat ik een zwart paar VFF's wilde dat misschien meer geschikt was voor casual, in de stad tijdens de zomer. Ik dacht ook dat ze misschien wat ingetogener zouden zijn en minder aandacht aan mijn voeten zouden schenken tijdens het lopen op mijn universiteitscampus - ik wil niet worden gezien als de gek professor die rondloopt in tenen schoenen! Het laatste idee was behoorlijk geschoten nadat ik op de voorpagina van onze lokale krant terecht kwam die voor de gymzaal van de universiteit in hen liep - nou ja ... De TrekSport paste goed bij hun oorspronkelijk beoogde doel. Ze zijn Nike Air Presto Womens comfortabel genoeg om een ??hele dag te dragen, in tegenstelling tot mijn Bikilas, die een goede pasvorm hebben (in dezelfde maat - 41) en die ik het liefste alleen voor hardlopen gebruik. Nike Air Max 270 Mujer Ik droeg de TrekSports eigenlijk twee volle dagen op de parken in Disney World, een paar weken geleden - niet alleen waren ze comfortabel, maar ze trokken ook de hele tijd slechts 2-3 opmerkingen. Ik denk dat dit voor mij een record is in termen van de verhouding tussen opmerkingen en uren die in het openbaar worden gedragen voor een paar VFF's. Ik heb geen grote blaren gehad door ze zonder schoenen te dragen en het bovendeel is voldoende elastisch en ademt vrij goed. Als een hardloopschoen zijn de TrekSports ook behoorlijk bruikbaar. Omdat ze trappelen, voelen ze zich iets steviger onder de voeten dan de KSO's of Bikilas, maar ze zijn niet allemaal Nike Air Max TN Mujer zo gedempt, dus voelt het meestal als een laag stevig rubber tussen je voet en de grond. Een probleem dat ik heb met de zool is dat javierrodriguez.es de dikte ervan het een beetje moeilijker maakt om te buigen en mijn tenen uit te rekken dan in de Nike Air Max 2017 Femme Bikila of KSO. De positieve afweging met de dikkere zool is dat de TrekSports een beetje beter over de rotsen lopen dan de andere twee, wat naar mijn mening het beoogde doel is. Eigenlijk is de enige plek waar ik echt niet van hou om in mijn TrekSports te rennen, op zandig paden - vreemd gezien ze zijn ontworpen als een trail-schoen. Mijn reden heeft niets te maken met tractie of het vermogen om het terrein te hanteren, maar met wat ik voel is een slecht ontwerpelement op deze schoen. Aan de achterkant van de hiel bevindt zich een stoffen lip die zich achter de achillespees naar boven uitstrekt (zie de foto in zijaanzicht hierboven). Ik hou eigenlijk van dit tabblad vanuit een comfort-standpunt, maar het probleem is dat wanneer je over Nike Air Max 2017 Donne zand of fijn puin loopt, dingen die je omhoog schopt op het lipje valt, dat fungeert als een parachute die genoemd puin in de schoen en onder je Nike Air Max 270 Femme stuurt voet. Als voorbeeld heb ik eerder vandaag 4,5 mijl eerder bijna volledig op asfalt gereden. Op een klein stukje waar ik van de weg moest springen om een ??plas te ontwijken, niet meer dan ongeveer 10 stappen totaal, rende ik over wat zand en voelde ik het onmiddellijk in de schoen en onder mijn voet beginnen te druppelen. Dit is echt een probleem voor mij - benieuwd of iemand anders dit heeft meegemaakt? Ik denk dat het makkelijk genoeg zou zijn om het lipje af te snijden, maar ik weet niet zeker of ik er naartoe wil omdat ik het graag heb als ik niet op paden loop. Hoe dan ook, ik weet niet zeker of er nog veel meer te zeggen valt over deze schoen. Het is goed gemaakt, ik draag het Adidas NMD Mujer graag, ik vind het leuk om op wegen erin te rijden, maar het geeft me problemen op paden als gevolg van vuilophaling. Dat laatste is jammer, want het is echt best leuk om met deze schoenen snel een pad af te rennen. Er is niets zo aangenaam als de verbinding die je voelt met de grond in een paar Vibrams, dus zelfs gezien dit probleem ben ik van plan om verder te gaan met de TrekSports.