Jag tycker att det var du som uppv?xten av f?tterna korsade som ett problem, n?got som jag inte tror diskuterades men kan vara relevant f?r att hj?lpa till att bota problemet ?r att fixa armen sv?nga s? att dina armar inte korsa ?ver. F?r att se hur armen sv?ngar kan p?verka kroppens sidof?rflyttning, springa p? plats en fot eller tv? framf?r en ?ppen d?rr eller v?ggkant s? att du ser bortom det - det h?r ger dig en parallax-kue f?r hur mycket lateral r?relse har din ?verkropp. Prova att springa p? plats med armarna sv?nga med h?nderna som r?r sig ?ver till din mittlinje och inte hur mycket ditt huvud r?r sig p? www.tonyrusconi.it sidans s?tt som svar p? detta. H?ll sedan bytet p? armen s? att Nike Air Max 90 Femme armarna g?r fram?t och bak?t utan att korsa. Om du ?r som jag m?rker du praktiskt taget ingen lateral r?relse n?r du k?r med armar fram?t och bak?t. ?verkroppens laterala r?relse kommer att p?verka vad som h?nder med din underkropp ocks?, och jag tror att du kommer att vara mycket mer ben?gna att korsa med f?tterna om kroppen r?r sig i sidled i synk med armgung. Att fixa armen sv?nger kan v?l hj?lpa till att l?sa n?gra av problemen med f?tter som korsar ?ver alltf?r. The running science blogosphere har dyktat de senaste veckorna med artiklar som ber?r olika aspekter www.amolan.esav rollen som stridehastighet i l?pning, s?rskilt hur det r?r sig om till b?de k?rhastighet och f?rebyggande av skador. H?r ?r en snabb sammanfattning av n?gra av de aktuella inl?ggen: Tillbaka den 5 februari skrev jag ett inl?gg om gait omskolning, d?r jag beskrev fysisk terapeut Blaise Dubois 'tillv?gag?ngss?tt f?r att behandla trasiga l?pare delvis genom att f? Adidas Superstar Femme dem att stiga upp sin kadens till mellan 170-190 steg Nike Air Max 90 Femme per minut. Han har haft god klinisk erfarenhet med hj?lp av detta tillv?gag?ngss?tt, och den vetenskapliga litteraturbasen om f?rdelarna med g?ngskolan f?r behandling av l?pskador v?xer. Jay Dicharry fr?n UVA Speed ??Lab v?gde in och f?reslog att anta en l?pform som inkorporerar en fot kontakt n?rmare mitten av massan kan vara ett effektivt s?tt att Adidas Superstar Homme minska vertikal belastningshastighet (den hastighet vid vilken kraft appliceras p? foten vid jordkontakt), ?ven om fotstrejk fortfarande ligger p? h?len. ?kad belastningshastighet har kopplats till vissa typer av l?pande skador, vilket reducerar den kan vara anv?ndbar ur en skadef?rebyggande synvinkel. I hans inl?gg p?pekar Jay ocks? att "barfota, minimalistiska k?rningar och ?kande kadens (snabbare kadens betyder att du inte har tid att foten kommer ut l?ngt framf?r kroppen) ?r alla Nike Air Max Classic BW Hombre effektiva verktyg f?r att uppn? slutet m?let om att s?nka belastningsgraden. "P? hans Runner's World Peak Performance Blog lovordade Amby Adidas Superstar Donne Burfoot enkelheten i stegjusteringsmetoden och diskuterade det allest?des n?rvarande 180 steg / mintalet som vi ser vanligen kastade runt som en m?lkadens dessa dagar. Han sk?mtade p? att han "skulle inte bli www.luzdevelas.es f?rv?nad om l?pare snart k?nner till deras stridshastighet, s?v?l som att de k?nner till deras h?jd, vikt, kolesterol och blodtryck". Han m?ttade ocks? kadens fr?n n?gra eliter p? YouTube och Adidas ZX Flux Dames f?reslog att vi var f?rsiktiga med f?rs?ker matcha olympiens kadens (bra r?d!). bidrog med sina tankar och betonade s?rskilt att en 180 kadens inte ?r ett magiskt nummer som alla l?pare ska str?va efter. Han ser stridshastighet som en mer individualiserad variabel - varje person kan vara lite annorlunda i sin "idealiska" stridshastighet. Steve fokuserar ocks? p? f?rh?llandet mellan stridehastighet, stridl?ngd och hastighet, och p?pekar att l?pare kan och manipulerar antingen r?nta eller l?ngd f?r att ?ka sin k?rhastighet (h?r ?r en stor, ?ldre inl?gg av Steve om detta ?mne). Han avslutar med att p?peka att stridehastighet ?r ett resultat av din biomekanik och att det ska f?r?ndras som en f?Nike Air Max 2017 Femme ljd av din form, och det som str?var uteslutande f?r att justera kursen direkt kanske Adidas Superstar Femme inte ?r r?tt s?tt. Han oroar sig f?r att vi fokuserar f?r mycket p? stridshastighet eftersom det ?r l?tt att m?ta.