adidas gazelle heren sale De Gazelle is door de jaren heen opnieuw vormgegeven, met een verscheidenheid aan subtiele veranderingen in het profiel en de vorm om het fris te houden. Met de nieuwste heruitgave van adidas Originals keert het merk terug in de buurt van het gestroomlijnde begin van de stijl. Met een dope-selectie van heren- en dameskleuren in de Gazelle, bevestigt adidas Originals dit seizoen opnieuw hun positie bovenop de streetwear-troon.
adidas gazelle dames roze Gazellen zijn een van mijn favoriete schoenen aller tijden, ik bezit momenteel vier verschillende paren, maar ik ben altijd op zoek naar een nieuwe interessante kleurmanier of printontwerp. Ze zien er ook geweldig uit met jurken en rokken. De perfecte aanvulling op je garderobe in zomerstijl.
adidas gazelle blauw 2019 Een heruitgave van de '91 Gazelle, met dezelfde materialen, kleuren en texturen en het origineel. Bovenwerk van varkensleer in archiefkleuren. Contrasterende 3-Stripes en hiel-lipje dat de stijl uit de vroege jaren '90 weerspiegelt. Rubberen buitenzool voor duurzaamheid en tractie.
adidas gazelle zwart wit Het is eindelijk tijd voor de Adidas Gazelle om de schijnwerpers te stelen. Dit paar veelzijdige trainers is misschien minder beroemd dan de alomtegenwoordige Stan Smiths, maar de Gazelle maakt een stille roer met het vermogen om elk aspect van je schoen volledig aan te passen.