Jeg tilbragte denne sidste weekend p? National Conservation Training Center i Adidas Superstar Femme Shepherdstown, WV, en lille by gemt langs Potomac-floden n?r gr?nsen til Maryland. Selvom jeg har brugt tid i West Virginia i fortiden, havde jeg aldrig v?ret i Shepherdstown, og vidste derfor meget lidt om det. Min grund til at rejse til denne lille bydel var, at min ven Nike Air Max 95 Mens Mark Cucuzzella havde inviteret mig til at deltage i et tre dages kursus om forebyggelse og behandling af k?rende skader. West Virginia, en af ??de mest overv?gtige stater i USA, virker som en usandsynlig placering for et s?dant kursus, men jeg skriver dette med den overbevisning om, at Shepherdstown Nike Air VaporMax Dam m?ske bare er et epicenter for den naturlige l?bende bev?gelse. Jeg er ikke sjov. Hvorfor siger jeg dette? N?, fredag ??aften afholdt Mark en offentlig diskussion om naturk?rsel p? et lokalt hotel kaldet den bayerske kro. Paneldeltagerne var mange og varierede, og jeg Nike Air Max 270 Mujer var taknemmelig for muligheden for at deltage, men jeg var lidt nysgerrig over, hvor mange mennesker der kunne opleve en s?dan begivenhed i landdistrikterne West Virginia. Var panelisterne g?et ud over publikum ??? N?ppe.Jeg ankom faktisk p? Inn lidt sent og kom ind i Nike Air Max 720 Femme konferencelokalet lige som begivenheden var ved at komme i gang (vi havde g?et til en gruppe l?b, s? en gyldig undskyldning!). Til min overraskelse var arrangementet pakket (se billede nedenfor af en del af m?ngden). Kun st?ende v?relse. En befolkning p? 150 + mennesker var kommet, og en anden halv eller s? m?tte vendes v?k p? grund af den manglende plads i anl?gget. Jeg kunne ikke tro det - her var vi i en stat, der var kendt for sin inaktivitet, og jeg var n?dt til at v?ve mig gennem en masse folk, der klemte ind i et rum som sardiner for at tage mit www.amolan.es sted p? Nike Air Max 90 Donne panelet. Som jeg stod foran i stuen og ventede p? min tur til at tale, jeg gjorde hvad nogen sko n?rd g?r - jeg kiggede p?, hvad folk havde p? deres f?dder. Aldrig har jeg v?ret p? et sted, hvor s? mange mennesker havde minimalistiske og barfodet stilsko. Da jeg havde chancen for at www.marmarisco.es snakke, talte jeg om barnesko for lidt - opmuntrende produktion af bedre sko muligheder for b?rn er en af ??mine personlige missioner. Og det fantastiske var, at folkem?ngden reagerede i at vide enighed - hovedene nikkede, publikum forstod. Hvorfor er det? Hvorfor er det, at jeg kan komme ind i debatter med fornuftige mennesker om hvorfor b?rn ikke b?r b?re minik?rselskontrolsko, men her i landdistrikterne WV f?r folk det? Hvorfor navngav en stor menneskem?ngde sned?kkede veje p? en fredag ??aften for at h?re et panel tale om fordelene ved naturlig Nike Air Max Classic BW Womens l?b? Hvorfor flygtede folk (Dr. Craig Richards) fra s? langt v?k som Australien til at tale p? panelet? Svaret er virkelig ret simpelt - Dr. Mark Cucuzzella. Hvad Mark har opn?et i Shepherdstown er intet mindre end bem?rkelsesv?rdigt. Han har forvandlet en lille by i en overv?gtig tilstand www.aquarillon.fr til en rystende bastion af sundhed. Han har ?bnet en minimalistisk skohandel, TR Treads, i hjertet af byen. Han har givet v?k frie sunde sko til b?rn, han har organiseret l?b, og han har opfordret befolkningen til at blive aktiv. Marks indsats for at transformere Shepherdstown er et testamente til, hvad en enkelt person kan opn?, givet kombinationen af ??en utr?ttelig arbejdsmoral og st?rke overbevisninger. Han tror p? v?rdien af ??motion, han tror p? v?rdien af ??sunde sko, og han er grunden til, at jeg og andre var der p? panelet sidste fredag Adidas NMD Femme ??aften. I de kommende dage vil jeg skrive meget om, hvad jeg l?rte og oplevede i Shepherdstown, og for at v?re helt ?rlig oplevelsen var intet mindre end fantastisk. Men f?rst ville jeg takke Mark for hvad han har gjort for sit samfund og hvad han har gjort for at bringe ligesindede mennesker Nike Air Max 90 Femme Rose sammen med store ideer. Shepherdstownis heldig at have en fyr som Mark inspirerer en livsstil med sundhed og wellness, og samfundet af l?bere har det heldigt at have ham som ambassad?r. Tak mark