Kinvara er en speciel sko af flere ?rsager. Som jeg forklarede i min fulde gennemgang af Saucony Kinvara, har det f?et rave anmeldelser fra l?bere over og har v?ret en stor s?lger til Saucony. Som en gateway / overgangs minimalistisk sko, vil den ogs? blive husket af mange l?bere som deres f?rste foray Nike Air VaporMax Mujer i verden af ??mindre sko. Det www.philshotton.co.uk lykkes ogs? at have overbevist Saucony om, at minimalistiske stilsko kan v?re store s?lgere, og de bev?ger sig fremad med en r?kke nye sko, der er klart designet til at udnytte Kinvara's succes og popularitet (f.eks. Mirage, Cortana, Peregrine, og Hattori). Hvis der er slag mod Kinvara, ville det v?re, at det har en moderat h?ll?ft (4 mm uden inders?l, 6,5 mm med inders?len) og holdbarhed kan v?re et problem for nogle af de mindste m?ngder yders?lgummi . Jeg har k?rt 150+ miles i min, og de ser stadig fint ud, men jeg har endnu ikke en f?lelse af hvor mange miles jeg vil kunne komme ud af dem. Selvom de passer mig godt, finder nogle dem at v?re p? den smalle side (Saucony b?r g?re disse i bredder!), Og de er p? den bl?dere side med hensyn til polstring. Uanset disse potentielle klager arbejder de fantastisk godt p? mine f?dder, og er Nike Air Max 270 Mujer min go-to sko til mellem- og lange afstande. Kinvara er simpelthen en fantastisk sko, og jeg gl?der mig til at se, hvad Saucony har i butikken til Kinvara 2. Hvis jeg kun kunne Nike Air Max 2017 Mens l?be i tre par sko, ville en ultimativ minimal sand drop-sko helt sikkert v?re en af dem. Barefoot-stil l?besko er en vigtig del af min tr?ning, hvis de af en anden grund end det giver en Nike Air Max 270 Mujer utrolig styrketr?ning for ben og f?dder. Blandt sko, der kom ud i 2010, ville Vibram Fivefingers Bikila v?re mit bedste valg. Vibram Bikila var ikke mit f?rste par Fivefingers - den ?re ville g? til VFF KSO, som jeg k?bte i midten af ?Nike Air Max 2017 Donne?2009. Det er imidlertid Vibram at Jeg nyder mest af at l?be ind, hovedsagelig p? grund af det faktum, at det virkelig krammer min fod som en handske (min KSO er en st?rrelse, jeg er stor for stor). Desuden er Bikila, i mods?tning til KSO, som har Adidas Superstar Mujer givet mig h?lbl?rer, en ideel st?vl?s sko, der virkelig forbedrer minimale oplevelse for mig. Nogle har klaget over, at Bikila har lidt for meget pude, men jeg har ikke noget imod at give, og for mig handler det bare om rigtigt. M?ske er det vigtigst, at bikilerne er et absolut blast at k?re ind. Vibram vil se en h?rd konkurrence i nulfaldet, ultimatimistisk marked n?ste ?r med nye tilbud indstillet fra www.tobiasstiftung.de virksomheder som Altra og Merrell, men for 2010, Bikila er mit bedste valg i den ultra-minimal kategori. Det tredje punkt er en rigtig h?rd en for mig. Min f?rste tankegang var at g? med Adidas NMD Mujer en trailesko, men for at v?re ?rlig har jeg virkelig ikke gjort s? meget sporet i 2010. Efter et par ?gte stier l?ber i New Balance MT101, kan jeg godt lide det, men min erfaring med NB Minimus Trail har l?rt mig at v?re lidt mere forsigtig med f?rste indtryk (min tarm fort?ller mig, at NB MT101 ville v?re nr. 3 hvis jeg havde lagt mere miles p? det p? dette tidspunkt). til side for nu, ville mit n?ste valg v?re en letv?gtssko bygget til hurtig racing og speedwork, is?r en egnet til at k?re p? et spor (Kinvara har en smule for meget pude til at fungere godt p? et gummeret spor). Jeg har endnu ikke fundet den perfekte sko i denne niche - Mizuno Wave Universe og Saucony Grid Type A4 er begge gode, men Nike Air Vapormax Mujer har ogs? deres ulemper. Hvis du skubbes for at v?lge, vil jeg nok g? med Brooks Mach 12 spikeless cross country flat (jeg ville faktisk Nike Air Max Tavas Damen nok g? med Mach 11 over 12, men det er nu en oph?rt model) .Min grund til at v?lge Mach 12 er det, det passer godt til en racing fladt (XC lejligheder er notorisk smalle), og det har fungeret meget godt for mig til b?de 5K racing og track workouts. Den k?rer lavt til jorden, har en lav h?l (ca. 4 mm dr?be fra h?l til forfod), og har en temmelig fast s?l (perfekt til banen). Jeg form?ede endda at k?re et kuperet 20 mil langt l?b i Mach 12 uden for mange problemer, s? det kan klare afstanden i en kniv.