Nike verdedigde de verkoop van de schoen op het laatste moment. Sommige winkels hadden al vóór de geplande releasedatum rond 4 juli al Adidas Superstar Dam zendingen ontvangen. "We nemen regelmatig zakelijke beslissingen om initiatieven, producten en diensten in te trekken. Nike heeft de beslissing genomen om de distributie van de Air Max 1 Quick Strike Fourth of July te stoppen op basis van zorgen dat het Nike Free Run 3.0 Femme onbedoeld beledigt en afbreuk doet aan de patriottische Nike Roshe Run Femme vakantie van de natie, "aldus het bedrijf in een verklaring aan de media.3. Senaat Meerderheid Leader Mitch McConnell drong er bij Nike op aan de verkoop van de Air Max Adidas ZX 750 Dam 1 USA te heroverwegen en verslaggevers te vertellen: "Ik Nike Air Max 270 Damen zal de eerste bestelling plaatsen." Zijn vierde juli-tweet was een niet zo subtiele opgraving bij Nike en Kaepernick. Nike Air Max 2017 Mujer Er was meer verontwaardiging Nike Internationalist Femme aan de rechterkant. Jazeker, ik ben eigenaar van veel klanten sinds ik een kind was. Maar ze hebben nu besloten dat hun schoenen een minachting zijn voor de Amerikaanse vlag.
?Omdat ze mijn zaken niet meer willen, koop ik niet meer. Kan iemand een goede sneaker aanbevelen die niet zo is ontwaakt? Donald Trump Jr. wees erop dat er twee Betsy Ross-vlaggen waren bij de inauguratie van Barack Obama in 2012. Trump Sr., die in het verleden echter kritiek heeft geuit op Nike Nike Air Max 270 Femme en Colin Kaepernick, is opvallend stil over deze zaak. Nike Air Presto DámskéHoewel een verontwaardigde Arizona Gov. Doug Ducey annuleerde een overheidssubsidie ??voor Nike om daar een www.romanvavrik.cz fabriek te bouwen, ambtenaren in de stad Goodyear, waar de fabriek Adidas ZX Flux Dam zal worden gevestigd, zeiden dat ze hun deal met Nike zouden honoreren, inclusief $ 2 miljoen aan Nike Internationalist Femme incentives. Bedankt voor het goede werk ding. Nike Air Max 95 Womens CA is open voor bedrijven en verwelkomt diegenen die het beste van onze Amerikaanse waarden vertegenwoordigen
Govin Newsom in Californi? deed intussen denken aan Nike dat de Golden State het bedrijf zou verwelkomen. "Bedankt voor het goede doen. CA is open voor bedrijven en verwelkomt diegenen die het beste van onze Amerikaanse waarden vertegenwoordigen, "tweette hij. Dit heeft dit bevestigd. Drie dagen nadat Nike was afgestoten vanwege het aantrekken van een patriottische schoen, speelde Gov Ducey vandaag met de Adidas NMD Womens swoosh op een BBQ van 4 juli. Het onderwerp is een vraag geworden op het campagnepad, met de heren Julian Adidas ZX Flux Womens Castro en Beto O'Rourke die beide zeiden dat Nike het juiste had gedaan. "Ik Nike Air Max 90 Femme was blij om dat te zien en mijn Nike Air Max 1 Dámské hoop is dat ze het niet alleen hebben gedaan om te doen het,Nike Air Max 90 Womens dat ze de betekenis daar begrijpen. En kijk, er Nike Air Max 270 Dámské zijn veel dingen in onze geschiedenis die nog steeds erg pijnlijk zijn, "vertelde Castro" CBS This Morning "op woensdag, parallellen trekken met de reactie op de zuidelijke vlag.