Jeg er lige f?rdig med at l?se en fremragende artikel af Christopher McDougall p? New York Times Well Blog. I artiklen Nike Air Max 270 Donne diskuterer McDougall, hvordan han oprindeligt afviste Harvard-professor Daniel Liebermans invitation til at l?be New York City Marathon i 2011 med ham. McDougall skriver, at han altid havde set mega-maraton som overdrevent kommercielt, og at l?berne alt for ofte syntes selvoptagne og for besatte af personlige m?l. Han forts?tter i artiklen for at beskrive, hvordan hans meninger er ?ndret, og hvordan betydningen af ??et maraton ligger i det faktum, at det i det v?sentlige er et kommunalt parti, der fejrer vores menneskelige drev til at l?be. Han ombestemte sig og l?ber nu New York City Nike Air Max Classic BW Hombre Marathon i morgen formiddag sammen med sin ven. Jeg sidder her selv og skriver dette dagen f?r jeg Adidas Superstar Mujer l?ber et maraton selv, kun Nike Air Max 95 Mens min, Manchester City Marathon i NH, vil v?re langt mindre skala begivenhed end den, McDougall k?rer i NYC. Ikke desto mindre vil jeg k?re en begivenhed, der vil v?re en fejring af m?neder med h?rdt og ofte ensomt arbejde af dem, der deltager. Udbetalingen af ??dette h?rde arbejde er, at vi skal l?be 26,2 miles, en tilsyneladende titanisk afstand, og vi f?r gjort det sammen. Uanset st?rrelsen p? det individuelle l?b er hvert maraton i det v?sentlige en f?lles begivenhed, en gigantisk fejring af b?de individuel og delt udholdenhed, og det er i vid udstr?kning af denne grund, at jeg er s? draget til dem. Udvider dette lidt l?ngere, Jeg ser at l?be p? mange m?der for at v?re en s? stammelig aktivitet nu, som Nike Air Max 95 Dames det var tilbage i de dage, hvor vores forf?dre f?rst begynder at l?be lange afstande p? to f?dder. Aktuelle Nike Air Huarache Dames hypoteser fra Nike Air Max 270 Mens forskningslaboratorier som Dr. Liebermans ved Harvard antyder, at vores oprindelige drivkraft til at l?be langt var at v?re i stand til effektivt at jage uden sofistikeret v?ben. I sin artikel understreger McDougall, at jakten var en iboende kommunal eller stammebegivenhed - grupper af j?gere sandsynligvis forberedte og arbejdede sammen for at bringe mad tilbage til stammen, og en vellykket jagt var sandsynligvis en begivenhed at fejre. I dag er det f? af os, der l?ber til jage dyr - snarere l?ber vi efter at jage personlige m?l, at teste gr?nser for vores kroppe, st?tte vores venner og familie og fejre livet. Imidlertid er analogien af ??en stammejagt meget passende. Vi l?bere h?rer til stammer. Nogle af os Nike Air Max Thea Mujer h?rer til l?bende klubber eller hold. Nogle af os k?rer for velg?renhedsgrupper. Andre, ligesom jeg, h?rer Nike Air Max 95 Femme til virtuelle k?rende "stammer" som dem p? websteder som dailymile eller Twitter. Hvad alle disse grupper dog har til f?lles, er, at vi bruger dem som spillesteder til at k?re sammen, enten praktisk talt eller i den virkelige verden. Vi st?tter hinanden, n?r vi logger ensomme kilometer ud p? vejen, vi l?ber l?b sammen, og vi fejrer hinandens individuelle resultater. Mine “stammer” er det, der holder mig motiveret til at komme derude og forts?tte med at logge miles og skubbe mig til stadig h?jere m?l. Mine “stammer” g?r mig til en bedre l?ber og et bedre menneske. L?b handler om samfundet, og det er noget, som jeg virkelig tror. L?bende stammer kan ogs? defineres ud fra den type racing, de laver. Der er ultral?bere, Nike Air VaporMax Menselitel?bere, maratonl?bere, 5K-l?bere, dem, der holder af pr?stationer og tid, og dem, der l?ber bare for sjov og forn?jelse. Nike Air Max 95 Dam Nogle af os g?r alle disse ting, og den f?lles tr?d, der slutter sig til os, er, at vi alle elsker at l?be. Vi er drevet til at k?re p? trods af vores forskellige stilarter og / eller motivationer. Personligt bliver jeg tr?t af, at folk klager over, at s?dan og s?dan og s?dan en racetilstand er forkert og ikke repr?senterer sporten godt. Den eneste type l?ber, jeg ikke respekterer, er en, der l?gger andre ned p? grund af deres evne eller motivation. Det er trist, men der er mennesker som denne derude, og i det mindste har man kommenteret denne blog (han satte mig ned for at have en 10K-tid langsommere end Paula Radcliff gjorde under sin graviditet - kommentaren var patetisk og st?dende p? s? mange niveauer .Nike Air Max 270 Femme ..).