Et par mennesker har spurgt mig, om jeg kom ind i Boston Marathon i betragtning af det registrerings rod, der opstod. Jeg er glad for at kunne rapportere, at jeg var godt forberedt kl. 9:00 p? registreringsdagen og form?ede at komme ind (i afventning af verifikation af min BQ-tid). Jeg havde mistanke om, at Adidas Superstar Womens det ville blive fyldt hurtigt, sk?nt jeg ikke gik s? langt som at sige, at selvom det ville udfylde Nike Air Max 95 Mens 8 timer. Efter ca. 25 mislykkede fors?g p? at registrere med den oprindelige BAA-formular sendte en ven p? Twitter mig en korrigeret URL, som fik mig ind p? f?rste fors?g - endnu en fordel ved at v?re en del af on-line k?rer community! I andre Boston relaterede nyheder, jeg k?bte mit f?rste latterligt overpris l?bebillede siden min knytn?vemaraton, og du kan se det nedenfor fra m?lstregen p? Hampton Smuttynose Rockfest Marathon. Med hensyn til min venstre fod er jeg efter en omfattende gennemgang af den videnskabelige litteratur kommet til den konklusion, at h?lstrejke er den mest effektive m?de at lande p?, mens knytn?vepumpe til fejring af en h?rdt fortjent BQNew Balance tog det n?ste skridt i deres langsomme bygges op til frigivelsen Nike Air Max 270 Hombre af ??deres Minimus-sko i g?r ved at l?gge billeder i h?j opl?sning af hver sko i opstillingen (NB Minimus Trail, Road og Walking / Wellness). Den markedsf?ringsmetode, de tager med disse sko, er i mods?tning til noget, jeg har set f?r, hvilket forh?bentlig er et tegn p?, at de ser minimalistiske www.tamarastein.co.uk sko som en stor del af deres fremtidige tilbud. Kombiner skilte som hans med en meget pro-minimalistisk artikel i november 2010-udgaven af ??Runner's World, og du er n?dt til at sp?rge dig selv, om vi er i spidsen for en stor ?ndring i den m?de, selv de store skoselskaber n?rmer sig skodesign - Jeg er st?rkt har mistanke om, at minimalisme er her for at blive. Jeg vil i vid udstr?kning Nike Air Max 90 Femme Rose tilbageholde kommentar til skoene nedenfor, indtil jeg kan f? mine h?nder p? et par, men jeg kan godt lide udseendet fra det sidste - ligner en temmelig rummelig Nike Air Max 2017 Femmeforfod p? alle tre. Hvad jeg ligesom Geeks er det faktum, at Jason og Raymond begge navigerer de samme indledende buler langs vejen for at blive l?bere, som vi alle har, og de er mere end villige til at tale om begge de gode (som Jason for nylig afsluttede sit f?rste halvmarathon ) og det d?rlige (som det faktum, at Raymond udviklede en stressfraktur i sin skinneben lige efter at han var begyndt at l?be - han er lige nu ved at komme tilbage til det). De har ogs? en dejlig eksperimentator (Jason) vs. skeptisk (Ray) schtick, n?r det kommer til barfodet og minimalistisk l?b. Hvad jeg f?rst og fremmest synes godt om ved Geeks er,Nike Air VaporMax Damen at de deler en lignende sans for humor og tager potskud p? hinanden Adidas Ultra Boost Herrengennem hele showet. Ved mere end én lejlighed har jeg brast ud af grin p? et l?b p? grund af noget, de diskuterede, hvad enten det var klarheden Nike Air Huarache Dames i deres urin, ydeevnen ved brystm?lk eller Rays dristige (men alligevel forhindrede) plan om at stj?le et par Newtons fra Chicago Marathon expo.Jeg havde ?ren af ??at v?re g?st i deres seneste episode (# 14), og jeg opfordrer dig til at lytte (iTunes-link her). Vi havde det meget sjovt at diskutere Chicago Marathon, Vinterl?b (inklusive mine tanker om vinterudstyr, vinterl?bsmotivation og Disney Marathon) og en r?kke andre emner. For et par m?neder siden skrev jeg et indl?g, der beskrev en ny linje af sko, der udvikles Nike Air Max 1 Donne af GoLite fodt?j. Linjen fra GoLite Footwear har det, de kalder "Baretech-teknologi", som blandt andet inkluderer det faktum, at de har en mere anatomisk sidste (formen p? skoen passer bedre til foden) og er nulfald, Nike Air Max Classic BW Mens hvilket betyder, at der ikke er nogen h?l l?fte op. I betragtning af manglen p? ?gte zero drop-sko p? markedet blev jeg fascineret af, hvad GoLite havde i v?rkerne, s? jeg kom i kontakt med dem, og de tilb?d at sende mig en pr?veeksempel af GoLite Amp Lite, som faktureres af GoLite som “alt hvad du har brug for i en l?betur p? afstand: ydelse, let beskyttelse og holdbarhed. Amp Lite-overdelen har ogs? en TPE-sadel,Nike Air Vapormax Dames der sikrer din fod p? plads selv i det h?rdeste terr?n ”(afsl?ring: disse sko blev leveret gratis af producenten).