Et andet vigtigt tr?ningspar, som jeg afsluttede i opl?bet til l?bet, var to 10+ mil l?bsk?rsel. Seks uger ude lavede jeg et simuleret halvmaraton i ca. 1:35, som lod mig vide, at jeg i det mindste var i den ballpark, der var fitness-klog til BQ-tempo, og weekenden f?r maraton l?b jeg 10.5 miles p? 7:21 tempo som en selvtillidsforst?rker og for at holde f?lelsen af ??race tempo frisk i mit sind. Det sidstn?vnte var lidt af en risiko i betragtning af n?rheden til l?bsdag,www.marmarisco.es men det f?ltes relativt let, og det gav et enormt psykologisk l?ft i den sidste Nike Air Max 270 Mens koniske uge (den psykologiske fordel, jeg opn?ede ved denne sidste tr?ning, kan ikke undervurderes!). Jeg kan varmt anbefale en tempotest et eller andet sted i 4-6 ugers pr?-race periode, og det simulerede halvmaraton fungerede godt for mig. En sidste tr?ningsfaktor, som jeg tror hjalp p? l?bens dag, var, at jeg l?b et betydeligt antal miles i m?nederne f?r Smuttynose i min Vibram Fivefingers Bikilas, hvor jeg byggede min lange l?b i dem op til 15 miles. Fivefingers er fremragende af 2 grunde - form arbejde og fod / ben styrkelse. Da maratonugen var ankommet, var det meste af den f?rste kalve ?mhed, som folk oplever, n?r de l?ber i Vibrams eller efter at have justeret deres skridt til midtfod / forfod, forsvundet, og selvom det er sv?rt at vide det Adidas Hamburg Womens helt sikkert, tror jeg, at l?ggen og fodstyrken fik fra mine VFF-l?b gav mig www.aquarillon.fr stor fordel p? l?bets dag, og opsvinget har g?et meget godt indtil videre. N?r jeg gik ind i l?bet, vidste jeg, at jeg havde en mindst en anden stor ting, der gik for mig - jeg vejer ca. 7-8 pund lettere end Det gjorde jeg i januar, da jeg l?b min tidligere marathon PR p? Disney i 3:24:49. Jeg tilskriver det mest sundere ern?ring - ikke en tr?ningsfaktor i sig selv, men m?ske lige s? vigtig. Jeg vidste ogs?, at jeg ikke beh?ver at b?re det vanvittige antal lag, jeg l?b med i Disney p? grund af de h?rde temperaturer (se billede til venstre), som gjorde det muligt for mig at k?re endnu lettere ved Smuttynose. Jeg l?rte en masse lektioner om, hvordan man l?ber et maraton godt i Disney, m?ske den vigtigste af dem er, at smart tempo er kritisk, og at g? for www.domoreso.fr hurtigt ud er d?dbringende. Du kan slippe af med dette i en 5K, men spr?ngning Nike Air Max 95 Femmeud af porten i et maraton beder blot om problemer og b?r undg?s for enhver pris. N?r alle starter ved begyndelsen af ??l?bet, skal du bare lade dem g? - du vil fange dem senere, og at passere folk til venstre og h?jre i de sidste 8 mil er en stor motivator til at holde dig i bev?gelse sent i l?bet. I den sidste uge f?r maraton valgte jeg at tilpasse h?rdt og l?b kun i alt ca. 5,5 mil. Jeg havde det godt efter min l?betempo 10 miler og t?nkte, at hviletiden ville v?re gavnlig. Jeg besluttede at f? et v?relse i Hampton natten f?r l?bet (takket v?re min utroligt st?ttende kone for at have taget tre b?rn i 24 timer for at jeg kan g?re det!). Heldigvis var jeg ikke alene om at g? tidligt mod Hampton, og jeg m?dte med min ven Alett (@petfxr p? Twitter) og hendes mand Hugh til en obligatorisk pastamiddag. Vi talte mest om at l?be (Nike Air VaporMax Damen selvf?lgelig!), Og Hugh gav mig det nyttige r?d, at nogle gange alt bare klikker, Nike Air Max 90 Damn?r du mindst forventer det, og du finder dig selv at l?be et l?b hurtigere, end du nogensinde kunne forestille dig muligt (han er en sub -3: 00 marathoner). Dette var n?jagtigt, hvad der sluttede op for mig n?ste morgen. Efter middagen gav de mig en rundvisning p? kurset, hvilket gav mig yderligere opmuntring, da det var en af ??de smukkeste jeg nogensinde havde set (maks. H?jde var 90 meter over havets overflade) - se min Garmin-optagede elevationsprofil nedenfor). Der var et par op- og nedture, men intet brat overhovedet, og en let b?lgende bane passer perfekt til min stil. Smuttynose-kurset er fantastisk, og der er en str?kning p? 4-5 m langs havet, der simpelthen er betagende (du rammer det to gange, da banen er en dobbelt sl?jfe). Meget af Nike Air Max 270 Herr kurset l?ber gennem natursk?nne kvarterer nord for Hampton Beach, og nogle af de Nike Air Vapormax Femme huse (herreg?rde, virkelig), vi l?b forbi, var helt fantastiske. Det siges, at 29% af maratonl?berne p? Smuttynose kvalificerede sig til Boston, hvilket g?r det til et af de bedste BQ-kurser i procent i landet - jeg kan varmt anbefale det, hvis du planl?gger et BQ-fors?g n?ste efter?r.