Nike kleedt het React Element 55 aan in de kleuren "Sunrise" en "Sunset". De aanstaande iteraties hebben een glanzend gradi?nt bovenwerk met zwarte details op de Swoosh, oogjes, veters en hiel. "Sunrise" vliegt in een gele en oranje fusie, terwijl "Sunset" landt in een fuchsia-schema van paars en roze. Beide paren rusten Nike Air Max 720 Damen op een witte geboorde Nike Air Max 90 Damen React-zool met zwarte Nike Air Max 90 Mujer rubberen segmenten voor een Nike Air Presto Femme nog helderdere kleurenpop. Boliviaanse Nike Air Max 90 Damen modeontwerpster Fera Schmidt van ICETEES werkte onlangs samen met Nike en zijn WeAreCultivator-programma, een initiatief dat de verhalen van Nike-medewerkers. Het resultaat van deze samenwerking is een tropisch neon groen React Element 55 dat inspiratie put uit de reis van Schmidt van Bolivia naar New York City.
De nieuwe 'React Element 55', genaamd 'B2-Fera', een combinatie van de voornaam van de ontwerper en het B2-immigratievisum dat ze heeft ingediend om naar NYC te verhuizen, heeft een neon groen bovenwerk met een tonale tussenzool en bijpassende veters. Fel oranje details bij de hiel gecombineerd met een zwarte Nike swoosh en stiksels voegen een beetje contrast toe, terwijl een plastic veterbeschermer Adidas ZX Flux Mujer het model een Nike Air Max 90 Mujer Rosas textuurafwerking geeft. Ten slotte staat de Nike Air Max 90 Femme naam 'B2' bovenaan de tong. Fera Nike Air Presto Damen Schmidt Nike Release Neon React Element www.ranmoorpharmacy.co.uk 55 Bolivian Culture Bolivia WeAreCultivator Drop Fera Schmidt Nike Release Neon React Element 55 Bolivian Culture Bolivia WeAreCultivator DropFera Schmidt Nike Release Neon React Element 55 Bolivian Culture Bolivia WeAreCultivator Drop
Schmidt merkt op dat de groene tint die ze koos haar herinnert aan haar weelderige geboortestad Santa Cruz de La Sierra, terwijl de sinaasappel uit de felle lichten in haar NYC-appartement wordt getrokken. “De sleur van deze stad voedt mijn creativiteit; de iconische industri?le stijl, doordrenkt met heldere bewegwijzering, gele cabines en gedurfde mode is compleet anders dan de natuurlijk kleurrijke landschappen in Bolivia, ”zegt Schmidt. "Dit contrast tussen mijn Nike Air Max 97 Femme twee huizen is een constante bron van Adidas NMD Mujer inspiratie en een herinnering Nike Air Max 95 Mujer aan waar ik vandaan kom en waar Adidas Superstar Mujer ik wil zijn." Het B2-Fera React Element 5Nike Air Max 95 Donne5 verschijnt vanaf 19 augustus op de website van Nike. In ander neon schoeisel nieuws, adidas geeft zijn ZX 4000 4D de markeerstiftbehandeling. Druppels marineblauwe, groene en bruine verf druppelen over een witte Swoosh aan de zijkant, in contrast met een paarse ruit op de mediale. Andere details zoals de rode buitenzool en grimmige co-branding op de hiel van het schoeisel.