Nu har jag slitit Zensah-?rmarna p? en Vibram Bikila-k?rning (d?r jag slog ut en 5:52 mil - n?ra mitt personliga b?sta), en h?rd Fartlek-l?pning och en 18 mil l?ng springa i min Saucony Kinvara's (fin sko av v?gen - granskning kommer snart). De f?rblir bekv?ma p? spr?ng, och Nike Air Max 270 Homme ?ven om det ?r sv?rt att s?ga s?kert, ?r min k?nsla att jag k?nner mig lite www.emilytorino.it ?mare p? kalvarna n?r jag springer i dem. I synnerhet k?ndes mina ben anm?rkningsv?rt Nike Air Max 270 Uomo bra efter min 18 miler i eftermiddag - Zensah / Kinvara combo fungerade bra och det var den b?sta l?nga loppet jag har haft p? ganska l?ng tid (takten var knappt 8:00 miles). b?sta rekommendation jag kan ge f?r en produkt ?r att svara p? fr?gan om jag kommer att forts?tta anv?nda dem. Svaret p? det f?r mig ?r ett rungande ja. I sj?lva verket misst?nker jag att jag kommer att ha p? mig Zensah-?rmarna under min h?stmaraton (Hampton Smuttynose Rockfest), och jag har redan planerat att plocka upp ett andra par (den h?r g?ngen i r?tt f?r att placera min fru). En av de fantastiska sakerna med l?pningssporten ?r att jag upprepade g?nger bevittnar att goda m?nniskor uppn?r Nike Air Max 270 Mujer verkligen fantastiska saker. Jag har skrivit mycket p? den h?r bloggen om kraften Asics Gel Lyte 3 Damen p? internet att f?ra likasinnade m?nniskor, och s? var det f?rra ?ret som jag tr?ffade en kille med namnet Andy O’Brien p? den sociala tr?ningssidan dailymile. Andy O. var tillsammans med en liten grupp andra kollegor (ni vet alla vem du ?r!) En tidig adoptiv p? dailymile, och vi har sedan dess blivit medlemmar i dailymile Team. Andy sticker ut p? grund av sin tr?kiga, sj?lvf?rst?rkande k?nsla f?r humor, hans f?rgglada kl?der och varum?rkesduk och hans k?rlek till gott ?l. Det ?r l?tt att ber?tta att han har kul n?r han springer, och det gnuggar p? oss andra. Han ?r ocks? ganska h?ndig med Photoshop, mycket till min ofta obehag. I alla fall beslutade Andy tidigare i ?r att tr?na f?r och springa Burning River 100 Mile Ultramarathon i NE Ohio. www.braderiekwadijk.nl Hans f?rsta avsikt var att g?ra 50 miler, men inte att hitta en p? r?tt plats vid Nike Air Max 95 Femme> r?tt tidpunkt, valde han att g?ra det stora hoppet till 100 (hans tidigare l?nga lopp var 50K HAT-loppet tidigare i ?r). Andy lyckades s?tta in sina mil tidigt p? morgonen och sent p? kv?llen medan han jonglerade kraven fr?n jobb och familj, och ig?r slog han p? startlinjen vid BR100. Jag vaknade i morse f?r att hitta en tweet fr?n min kompis Steve Speirs som s?ger att Andy hade avslutat BR100 i en tid av 26:36:05. Jag ?r fruktansv?rd och inspirerad och ville ta ett ?gonblick f?r att gratulera Andy till denna fantastiska prestation. Andy, du har s?kert f?rtj?nat en ?l - njut av det! Min kompis Matt, f?rfattare till Run Luau Run-bloggen, s?tter bara upp ett intressant inl?gg d?r han diskuterar prestandafr?gan eftersom den h?nf?r sig till hans Nike Air Max 90 Dam personliga erfarenhet som n?stan uteslutande k?rs i Vibram Fivefingers-skorna. Matt ?r Nike Air Max 90 Herren en av de mest erfarna minimalistiska l?parna som jag k?nner, att ha k?rt ?ver 1000 mil i Vibrams och har avslutat 3 maraton och en m?ngd kortare lopp i dem. Vi kommer att springa Hampton Smuttynose Rockfest Marathon i NH tillsammans i oktober, och han har sina ?gon inriktade p? en BQ-tid - vi k?r en liknande maraton takt, s? vi kanske bara slutar springa tillsammans f?r en bra del av t?vlingen. I sitt inl?gg g?r Matt f?ljande iakttagelse: ”M?nniskor fr?gar mig st?ndigt: 'Kan du springa snabbt i s?dana saker?' De pekar p? min Vibram Bikilas eller Treks, och ?r inte s?ker p? vad de ska g?ra av dem. eller n?gon variant av det, ?r en vanlig fr?ga som st?lls av de av oss som v?gar ut i offentligheten b?r Fivefingers. Jag var en g?ng omgiven av hela Adidas Ultra Boost Damen personalen i en Finish Line-skobutik i v?rt lokala k?pcentrum och spritade med fr?gor Nike Air Max 90 Damen om skorna. Vad Matt fokuserar p? i sitt inl?gg ?r fr?gan om hastighet - ?ven om han ?r anekdotisk, ber?ttar hans erfarenhet att han kan springa snabbare i Vibrams ?n han kan i mer traditionella skor, ?ven om han fortfarande tenderar att vara en h?lspisare (det finns excepetions till varje regel, och Matt kanske bara ?r killen f?r att visa att inte alla byter till midfoten / framfoten i dessa skor).