Jag k?rde n?stan inte det h?r loppet idag. Om det var upp till min fru skulle jag faktiskt ha www.marmarisco.es stannat hemma. Jag har pressat mig riktigt h?rt p? senare lopp och f?rmodligen gjort mer snabbarbete ?n jag borde. Efter en 5K f?rra helgen, f?ljt av 2 mil barfota dagen efter, och sedan en n?stan full anstr?ngning som scouting av Bridgton 4 p? den fj?rde banan tidigare i veckan, k?nde mina ben helt skott. Jag f?rs?kte en enkel k?rning p? fredagen och reducerades till en springa p? grund av tr?tthet och avslutade bara cirka 4,5 av de planerade 7 milen jag planerade att springa. Det s?g inte Nike Air Max 90 Femme Rose bra ut med ett lopp som trubbade tv? dagar senare. F?r att f?rv?rra saken efter att jag hade scoutk?rt den kuperade banan i Bridgton i en sub-7: 00-takt p? onsdagen, b?rjade jag k?nna n?gon ?mhet utanf?r v?nster utsida kn?et - det k?nnetecken f?r ITBS. Det var mycket d?ligt att h?mma on?digt med att hamra p? kullarna p? tr?tta ben. Jag hade ett d?ligt fall av ITBS f?r m?nga ?r sedan p? grund av Nike Air Vapormax Womens ett d?ligt par skor, och jag vet hur f?rsvagande det kan vara, s? jag visste att jag var tvungen att vara f?rsiktig eller riskera att skjuta ut mig l?ngre ?n jag kanske skulle kunna hantera - d?rmed uppmanar min fru att hoppa ?ver loppet. Jag ?r pigheaded och har sett fram emot detta lopp l?nge - det var det f?rsta loppet jag n?gonsin har k?rt, och jag var fast besluten att f?rs?ka en 4-mil PR, som stod 26:04 och satt i samma lopp f?r 2 ?r www.domoreso.fr sedan. Efter att ha k?rt n?gra barfota steg p? uppfarten med min son ig?r, verkade ?mheten ha ebblat lite, s? jag best?mde mig f?r att g?ra det. Jag vaknade i morse till den hetaste veckodagen hittills, men jag k?nde mig ok . Min pappa och barn ?tf?ljde mig till loppet, vilket alltid har varit lycka f?r mig tidigare (mina 5K- och maraton-PR: er b?da satt i lopp d?r jag tr?ffade dem i m?l). Hade inte tid att f? en fullst?ndig uppv?rmning, men jag gjorde n?gra steg vid startlinjen f?r att bryta svett Nike Air Max 270 Mens (var inte sv?rt i de n?rmaste 80 graderna temp. 08:00), och v?ntade n?ra fronten p? starta pistolen att g? av. F?r de som kanske undrar, b?r jag mina nya Brooks Mach 12 f?r andra loppet i rad - ?lskar dessa skor. Det utmanande med Bridgtonbanan ?r kullarna. Den f?rsta milen ?r snabb, men det finns tv? betydande kullar vid kilometer 1.1 och Nike Air Max 270 Femme mil 2.1 (se kursh?jdsprofil ovan). Min plan var att k?ra den f?rsta milen i en l?g takt p? 6:00, l?tta upp avsev?rt p? de kuperade mellankilorna och sedan avsluta s? starkt jag kunde p? den slutliga sluttningen med vad jag hade kvar. Som det visar sig, jag k?rde denna plan perfekt, och strategin fungerade. Jag tog fart som vanligt och sedan l?ttade in i en bekv?m snabb takt f?r den f?rsta milen (split = 6:07). N?r jag tr?ffade den stora kullen p? mil 1.1 b?rjade jag fr?ga mig sj?lv - jag m?r inte bra, och mitt sinne ber?ttade f?r mig att bara sluta. Jag sa till mig sj?lv att jag bara kunde bromsa s? mycket som beh?vs i uppf?rsbacken och r?dda benen f?r senare i loppet. Att k?nna till kursen hj?lpte Nike Air Max 270 Homme v?l, och jag visste att sm?rtan bara skulle p?g? ungef?r en tredjedel av en mil. Jag avslutade slutfilen 2 p? 6:51, vilket var mer eller Nike Air Max 95 Dam mindre i m?l, s? min takt var ungef?r d?r jag beh?vde den vara trots min k?nsla av f?rest?ende underg?ng. Rum och h?jdprofil fr?n Bridgton 4 p? 4: e Road Race . Fantastiskt hur bra de matchar! P? mil 3 b?rjade jag bli bekv?m, och uppstr?ckningarna verkade inte lika d?liga. Jag dumpade Nike Air Max 90 Femme vatten p? huvudet vid n?gra vattenstopp f?r att bek?mpa v?rmen och plogade upp n?gra av de mindre kullarna p? ett bra klipp. Jag tyckte att jag passerade fler m?nniskor ?n att passera mig sj?lv, och jag tror att kombinationen av kullar och v?rme tog sin v?gtull p? m?nga l?pare. Jag lyckades raka mig www.emilytorino.it n?gra sekunder fr?n min takt i mil 3 och slutf?rde den p? 6: 38. Jag visste att mil 2,5 markerade slutet p? de stora kullarna, och n?r jag kom till den punkten var jag glad att uppt?cka att mina ben k?nde sig bra, och ?nnu viktigare, det fanns ingen sm?rta alls i mitt kn?. Jag best?mde mig f?r att l?ta den flyga och se vad som skulle h?nda. Jag lyckades sl?ppa min takt ner i det l?ga intervallet 06:00 och s?g min genomsnittliga totala takt sjunka under 6:30 min / mil-m?rket som innebar en ny 4-mil PR. Jag var fast besluten att h?lla det. Nike Internationalist Mujer Cirka 3/4 av en mil fr?n m?l passerade en l?pare mig, och jag blev f?rv?nad ?ver att se att det var samma kille som passerade mig i den sista milen f?rra helgen f?r att vinna Global Benefit 5K - ytterligare bekr?ftelse p? att han ?r en stark behandlare!