Sp?ndende, sp?ndende og bare en lille smule skuffende - det er de ord, der bedst beskriver min oplevelse af at k?re Global Benefit 5k i Pembroke, NH i morges. Det var en fantastisk dag for mig, og ikke kun fordi jeg havde min f?rste top 3-slutning i et officielt l?b. Med tre b?rn i huset (inklusive en 3 m?neder gammel Nike Air Max 90 Femmebaby), kommer jeg ikke til at l?be meget ofte, men Jeg pr?ver at f? mest muligt ud af oplevelsen, n?r jeg g?r det. Jeg havde vidst et stykke tid, at da vi ville have familie p? bes?g i denne weekend, som kunne hj?lpe med b?rnene, ville det v?re et Nike Air Max 90 Femme Rose godt tidspunkt at planl?gge en 5K. Jeg har k?rt godt for nylig, s? jeg var glade for at se, hvad jeg havde i mig i en l?bsituation. Jeg valgte dette l?b af rent praktiske grunde, hovedsageligt fordi det var placeret t?t p? hjemmet. Det er nyt i ?r, og jeg havde ingen idé om, hvordan kurset ville v?re eller hvor stort felt det ville have, men tiggere kan ikke v?re v?lgere - jeg havde en chance for at l?be, og jeg skulle tage det. Jeg ankom i l?bet for at finde en forholdsvis lille skare - af flere ?rsager var det, hvad jeg forventede ($ 30 er temmelig dyr for en 5K, men det var for en Nike Air Force 1 Femme god sag). Jeg scannede publikum hurtigt, som jeg plejer at se, hvem der skulle konkurrere, men bortset fra en mager teenager i et prangende par Nike-lejligheder, s? jeg ikke nogen, der lignede en ringetone. De lokale store kanoner s? ud til at v?re frav?rende, og jeg begyndte at t?nke p?, at jeg m?ske ville have en chance for at placere, og i det mindste Nike Air Max 90 Heren vinde min aldersgruppe (barnet s? hurtigt ud, s? jeg overvejede ikke rigtig en sejr ). Efter en kort opvarmningsjog, s? jeg en fyr dukke op i sidste ?jeblik, som jeg ved fra tidligere l?b er meget hurtigere end mig (mere om ham senere - vi kalder ham proffen) - p? det tidspunkt tr?dte jeg mig tilbage til aldersgruppens idé eller m?ske en top fem-finish. P? startlinjen stod jeg ved siden af ??en trio, der diskuterede steder at k?be nye sko (naturligvis, mine ?rer piskede op p? Nike Air Max Classic BW Mens dette!). Jeg tilb?d h?fligt et forslag om et sted, der har et varieret udvalg, inklusive Vibrams (som i det mindste for mig indikerer ?benhed), p? hvilket tidspunkt en af ??dem kommenterede mine “stilfulde” sko (jeg var if?rt min Brooks Mach 12 XC lejligheder - se billede nedenfor - de fungerede godt!). Hun spurgte, om jeg kunne lide dem, og jeg forklarede deres racingsdygter som en let, lavh?let sko. En af dem tilb?d, at hendes favorit var Asics, fordi de har "gel i h?len." Jeg valgte ikke at lancere i en tirade om markedsf?ring af gimmicks. For at v?re ?rlig Nike Air Zoom Pegasus 35 Femme f?lte jeg mig stiv og tr?g i startlinjen. Jeg sov ikke godt i g?r aftes, og tre dage uden k?rsel havde efterladt mig lidt stram. Jeg har ogs? en tendens til at f? pr?-race angst virkelig d?rlig, n?r jeg ikke k?rer meget, og min adrenalin flydede i overskud, hvilket h?vede min hjerterytme meget h?jere end det burde have v?ret i starten. N?r signalet til start blev givet , Jeg startede hurtigt, og det tog ikke lang Nike Air Max 270 Femme tid, f?r jeg blev komfortabel og befandt mig alene foran barnet og tr?neren i vores lokale tech college's langrendsteam. Efter cirka en halv mil var jeg alene i spidsen og ikke helt sikker p?, hvad jeg skulle g?re med mig selv - jeg havde aldrig v?ret i den position f?r. Jeg tror, ??at jeg bremsede op lidt rundt p? den ene kilometer mark?r, da tempoet var vanskeligt ud foran, og et sted kort efter fik coachen indhentet mig. Jeg kiggede p? ham og sagde noget i retning af ”Jeg har aldrig v?ret en frontl?ber f?r, jeg ved ikke hvad jeg skal g?re!” Han lo og svarede ”Bliv bare med at k?re hurtigere end alle andre.” Lyd r?d, jeg ' d siger. Jeg l?rte i dag, at det er virkelig sv?rt at v?re frontrunner, og jeg tjente meget p? erfaringen - det er udfordrende at skubbe til, n?r du ikke jager nogen. Hvis du har nogen r?d om, hvordan du h?ndterer Nike Air Max Classic BW Dam dette, ville jeg meget gerne h?re det (selvom jeg formoder, at dette ikke vil v?re en hyppig begivenhed for mig!). I den n?ste halve kilometer l?Nike Air Max 90 Heren b jeg med coach, og han advarede mig om, at vi havde nogle betydelige bakker p? vej (det var et meget h?rdt kursus - h?jdeprofil er under, og det var varmt og fugtigt). B?rnen var faldet af p? dette tidspunkt og blev ikke set igen f?r m?lgang (jeg tror, ??han var syvende). Ved udk?rslen af ??ud og tilbage satte jeg tilbage ned ad bakke, og inds?, at jeg havde en stor stigning tilbage op til hovedvejen foran mig. Jeg var nu alene i spidsen. Tanken p?, at jeg kunne vinde denne ting, begyndte at krydse mine tanker, men jeg var bange for den bakke. Bakken viste sig at v?re s? d?rlig, som jeg forventede, og det gjorde mig stort set. Mit tempo steg over 7:00 / mil (se tempo / h?jde graf Nike Air Max Classic BW Damen nedenfor), og ?verst vidste jeg, at jeg havde problemer. Jeg kiggede over skulderen og s? proffen vinde terr?n - han er en st?rk efterbehandler, og som jeg sagde f?r, vidste jeg, at han normalt er langt Nike Air Max 90 Mujer foran mig i de fleste l?b. Sikkert nok, han form?ede at lukke kl?ften, og omkring kilometer 2,6 eller derom afsatte jeg f?ringen og faldt tilbage p? andenpladsen. Det lykkedes mig at f? noget tilbage p? proffen i den sidste kvart kilometer og sluttede kun et par sekunder bag ham - et resultat, som jeg var begejstret for.