Da jeg f?rste gang h?rte om Newton-l?beskoene sidste ?r, fandt jeg dem sp?ndende, hovedsageligt fordi jeg havde h?rt s? meget om, hvordan mennesker udviklede sig til at lande p? midtfoden eller forfoden, n?r vi l?ber. Newton-l?besko er unik, da de er designet specifikt til midtfod / l?bebaner. De opn?r dette ved at reducere h?lens h?jde og ?ge hynden i forfoden, s? den samlede forskydning eller forskellen i tykkelse mellem h?l og forfod minimeres. Med andre ord, Newton-sko har en fladere s?l end de fleste typiske l?besko, og det g?r det mindre sandsynligt, at en l?ber vil sl? h?l i dem. Som supplement til den minimale h?l-t?-differensial har www.goulvenbazire.fr Newton-sko Nike Air Max 90 Mens ogs? et unikt system af "aktuatorf?ster" under forfoden, der er designet til at absorbere st?d ved st?d og derefter frig?re dem med t? fra (se de rektangul?re r?de kn? p? forfoden af skoen til venstre) - Newton kalder denne Action / Reaction Technology ?. Tanken er, at lugerne komprimeres under pres, n?r forfoden kommer i kontakt med jorden, s? springer de tilbage og frigiver energi under t?-off. Teknologien l?d interessant for mig, men den stejle pris p? Newton-sko havde forhindret mig i at tr?kke i udl?seren ved at k?be et par (se flere tanker om Newton-priser i slutningen af ??dette indl?g). En af de gode ting ved at skrive et rimeligt godt -Trafficked k?rer blog er, at lejlighedsvis virksomheder sender dig gratis gear til at pr?ve ud i bytte for en anmeldelse. S? det var, at sent i sidste ?r sendte en marketingrepr?sentant Nike Air Max 270 Femmewww.tamarastein.co.uk for Newton-sko (og andre udend?rs sportsfirmaer) mig et par Newton Sir Isaac-sko for at pr?ve (ansvarsfraskrivelse: Jeg modtog ingen anden kompensation end skoene selv). S?dan beskriver Newton Sir Isaac: ”Sir Isaac vejledningstr?neren er designet til l?bere p? alle niveauer, der er engagerede i naturlig l?b. Uanset om du f?lger Chi, Pose, Evolution, barfodet l?b eller bare vil l?be bedre, giver Sir Isaac dig mulighed for at l?be naturligt - med st?rre effektivitet og mindre overforbrugsskader. ”Newton Sir Isaac Guidance Trainer - bem?rk ligheden i h?l og forfodstykkelse (billede fra gearjunkie.com). Jeg vil undg? at dr?fte, om h?l / midtfod / forfods l?b er mest effektiv eller mest effektiv til at ”reducere overforbrugsskader”, da dette sandsynligvis ville tage en hel post. Desuden vil jeg p? dette tidspunkt h?vde, at Adidas Superstar FemmeNike Air Max 90 Dam Newton har en vis konkurrence p? den s?kaldte ”naturlige l?b” -marked Nike Internationalist Mujer (se sko som Vibram Fivefingers, Terra Plana Evo og m?ske endda den nye Saucony Kinvara). Tv?rtimod er mit m?l her blot at rapportere om min oplevelse med Sir Isaac-skoene. Hvis du gerne vil l?se mere om Newton Running-filosofien, kan du klikke her for at l?se et interviewindl?g, som jeg gjorde med Newtons direkt?r for produktudvikling, Ian Adamson, eller bes?ge webstedet Newton Running. Jeg starter med at sige at jeg virkelig ville lide disse sko. Jeg s? for mig at s?tte dem p? og pludselig kunne springe langs jorden som en gazelle og f?lte energien vende tilbage fra aktuatorhylserne med hvert trin. Desv?rre, hvad jeg sluttede med at opdage, var, at Newton-skoene, eller i det mindste Sir Isaac-modellen, ikke synes at passe til min l?bestil - jeg vil forklare, Nike Air Max 90 Uomo hvorfor jeg siger det nedenfor. Newton Sir Isaac er Nike Air Max 270 Femme en flot sko , selvom Nike Air Max 270 Femme en smule for hvid i lyset af min personlige pr?ference for prangende / h?jlydt farvede sko. Jeg kan godt lide de orange h?jdepunkter, men i Newton-opstillingen ville jeg g? efter de gule Distancia eller r?de Gravitas, hvis det kom til udseendet alene (hvilket for at v?re ?rligt ikke er en s?rlig god grund til at v?lge en sko). Newton Sir Isaac er en meget behagelig sko. Det ?verste materiale er bl?dt og p?nt ?ndbart, toeboxen er rigelig til min gennemsnitlige bredde fod, og skoene passer i st?rrelse. Fra et passende synspunkt er disse sko perfekte til min fod. Dette er langt det omr?de, hvor jeg har mest kommentar. N?r du f?rst har taget et par Newton-sko, kan du straks fort?lle, at der er noget andet ved dem. Kombinationen af ??en lavere h?l + tykkere Nike Air Max 90 Heren Zwart forfod med aktuatorf?sterne kombineres for at f? det til at virke som om din forfod faktisk kan v?re h?jere end jorden er - det er en underlig f?lelse, hvis du aldrig har pr?vet disse sko.