Dette er langt det omr?de, hvor jeg har mest kommentar. N?r du f?rst har taget et par Newton-sko, kan du straks fort?lle, at der er noget andet Nike Air Max 2017 Femme ved dem. Kombinationen af ??en lavere h?l + tykkere forfod med aktuatorf?sterne kombineres for at f? det Nike Air Max 270 Dames til at virke som om din forfod faktisk kan v?re h?jere end jorden er - det er en underlig f?lelse, hvis du aldrig har pr?vet disse sko. Det tror, ??det sandsynligvis hovedsagelig skyldes, at aktuatorknapene str?kker sig ned over niveauet p? forfods yders?len, og dette giver en fornemmelse af, at der er en ekstra stang eller kile af materiale under forfoden. Det er ikke ubehageligt, bare anderledes - den n?rmeste f?lelse, som jeg har oplevet herp?, er if?rt langrendsejladslejligheder. Et uheldigt resultat forbundet med at fortykke forfoden er, at jeg mistede en vis grad af jordf?lelse i Sir Isaacs - jeg f?lte mig simpelthen for h?j fra jorden. P? den anden side kombinerer XC-lejligheder en Newton-lignende fornemmelse, men Nike Air Max 90 Donne er t?ttere p? jorden, hvilket bedre passer til min personlige pr?ference (og de er meget billigere). F?rste “aktuator-lugs” p? Newton Sir Isaac - bem?rk, at der Adidas Superstar Dames er intet slid p? tapperne, hvilket antyder, at jeg ikke har landet p? dem. Min forventning var, at n?r f?rst jeg begyndte at l?be, ville forfodsaktuatorens tapper p? Newtons (se foto ovenfor) f? mig til at ?nske at skifte til en mere forfods landing, men til min overraskelse tror jeg, at jeg faktisk h?l ramte d?rligere p? min f?rste Newton-l?b, end jeg g?r i de fleste af mine andre sko. Jeg har overhovedet ikke noget skyld i skoene for dette, og efter at have gjort en bevidst indsats for at forkorte mit skridt og ?ge min kadens, begyndte de at f?les lidt bedre. N?r det er sagt, kom jeg aldrig til det punkt, hvor jeg faktisk f?lte mig virkelig behagelig at k?re i Sir Nike Air Max Classic BW Femme Isaacs, og baseret p? mit slidm?nster p? h?len (se foto nedenfor), er jeg temmelig overbevist om, at jeg har sl?et h?l i dem temmelig regelm?ssigt (og du kan ogs? se dette i de videoer, jeg har lagt ud nedenfor - jeg Nike Air Max 90 Mujer Negras kunne kun f? en forfods strejke, n?r jeg bevidst tvang det, hvilket f?ltes ubehageligt). Jeg har l?st meget om, hvordan man tilpasser sig Newtons, og hvordan det tager tid og kr?fter at justere dit skridt, men efter n?sten 40 miles har jeg ikke set meget forbedring, og det er trods det faktum, at jeg ogs? l?ber regelm?ssigt og ser ud til at sl? midtfods i minimalistiske sko med en relativt tynd h?l (XC-lejligheder, Vibrams Fivefingers osv.). H?lsslitage p? mine Newton Sir Isaac og Brooks Mach 11 sko. Begge har lignende Nike Air Force 1 Femmekilometertal (ca. 40 miles hver) - bem?rk, at den st?rre slid (gule pile) p? Sir Issacs (til h?jre) Nike Air Max 90 Heren Zwart viser et mere udtalt h?lstrejke. En af de ting, jeg har indset, er, at for mig, en mild h?l strejke synes at v?re den mest behagelige gang i de fleste par sko. Jeg har f?et fat p? dette og er p? det punkt, hvor jeg virkelig ikke ser meget punkt i at g?re en indsats for at fors?ge at ?ndre sig. Jeg har mistanke om, at jeg sl?r midfods strejker i Vibrams (og nogle gange i XC-lejligheder), men hvis jeg skulle g?tte, er jeg sandsynligvis en mild h?lesp?nder i n?sten alt andet, og det er ok med mig. Jeg har mistanke om, at mild h?lstrejse er mest effektiv for min krop, og jeg har f?et over alt det ?nske, jeg m?ske skulle have ?ndret. Det er her v?rd at bem?rke, at Daniel Lieberman i sin nylige unders?gelse af fodsporem?nstre i Adidas Superstar Womens barfodede og skodede l?bere endda bem?rkede, at et par af hans s?dvanligvis barfodede l?bere var h?lestikere.Nike Air VaporMax Dam Desuden har jeg lagt ud video af elite mandlige l?bere fra 2010 Boston Marathon, der tydeligt viser, at flere af dem ogs? er h?lestikere (inklusive 2009 NYC maratonvinderen Meb Keflzighi) - s? det er klart, at h?lk?rsel ikke n?dvendigvis er s? ineffektiv som det p?st?s at v?re i nogle tilf?lde. Det er meget muligt, at hvis jeg bar Newtons i mine n?ste 50 miles og virkelig fokuserede p? at ?ndre mit gang, kunne tingene ?ndre sig, men jeg er stadig ikke sikker p?, at jeg ser en stor fordel ved at g?re det. V?r opm?rksom p?, at dette ganske enkelt er min mening, og andre er m?ske uenige.