Mijn ervaring op de weg was een ander verhaal. De sneakers hadden gewoon niet dezelfde pop die ik op de loopband voelde. Waren ze nog steeds comfortabel? Ja. Vond ik het nog steeds leuk om erin te rennen? Absoluut. Maar als ik eerlijk ben, had ik Nike Air Max 1 Womens tijdens de 5K die ik in Denver liep, het gevoel dat mijn kalveren overuren werkten. Ze waren zelfs een Nike Air Vapormax Donne beetje vermoeid na de run. Als je je afvraagt ??of je hier Nike Air Max 1 Damen lang in kunt blijven, kan dat helemaal. De schoen is streng getest Nike Internationalist Mujer zoals de andere werkpaardmodellen van Nike - de Pegasus en de Epic React - zodat hij het beuken kan verdragen zonder af te breken, zegt Bull.
Het definitieve oordeel? Ik ben niet tegen hardlopen in deze buitenlucht, maar zal zeker de kilometerstand onder een 5K houden. Ik denk dat gemakkelijke, luchtige inspanningen het beste zijn bij het aantrekken van de Joyride. Persoonlijk draag ik de Nike Joyride Flyknit Run op de loopband het meest, omdat ik daar de meeste vreugde ervoer en ik voelde dat de schoen het lopen gemakkelijker maakte. Dat zegt veel, want ik Nike Air Vapormax Womens zou nooit bereid zijn om de DREADmill - eh, Adidas NMD Mujerloopband - te verkiezen boven het rennen op de weg.Nike Air Max 95 Mujer De Joyride gaf me het gevoel dat een loopbandloop meer Nike Air Max 95 Womens kan zijn dan een incidentele gebeurtenis gereserveerd voor Nike Air Max 95 Damen superkoud of regenachtig weer. Of u nu een loyaliteit van Rothy bent of overweegt te investeren in uw eerste paar, we hebben spannend nieuws. Rothy heeft zojuist een gloednieuwe stijl gelanceerd - The Chelsea ($ 145; rothys.com), een hybride sneaker-bootie perfect voor de koele, frisse herfstdagen. Het verfijnde silhouet is chic genoeg voor op kantoor,
Nu, moet je echter bijna $ 200 investeren als een newbie runner? Dat zit tussen jou en je portemonnee. Ik moedig je echter aan om naar een echte winkel te gaan om ze te passen en een beetje rond te joggen - dat is de enige manier om echt te weten of ze ook vreugde voor jou Nike Air Presto Femme zullen veroorzaken. Als je op zoek bent naar Nike Air Max TN Femme een comfortabele punt teen schoen voor op kantoor, www.alberttross.de een slanke sneaker voor woon-werkverkeer en reizen, of een Adidas NMD Dámské lichtgewicht, chic flatje dat je in je tas kunt stoppen om uit je hielen te wisselen bij bruiloften (hey, we zijn er allemaal geweest), misschien hebben we het antwoord voor al je schoeisel. Enter: Rothy's, het cult-favoriete schoenenmerk dat bekend staat om zijn supercomfortabele flats die vrouwen overal in het land - van San Francisco tot New York en overal daartussen - zweren. Ze zijn zelfs de flat van Meghan Markle - serieus.