Wetenschappelijke artikelen uit de primaire literatuur kunnen vaak droog en erg moeilijk te lezen zijn, maar uiteindelijk vormen ze de bron van veel informatie die in boeken wordt gepubliceerd die voor een meer algemeen publiek zijn gepubliceerd. Ik hoop dat ik wat berichten / podcastafleveringen kan toevoegen www.jaimemaregion.fr waar ik een bepaald tijdschriftartikel over het hardlopen neem en probeer het op een meer algemene en toegankelijke manier te Nike Air Max 270 Femme destilleren. Ik heb er al een paar in gedachten, dus verwacht dat er in de komende maanden minstens een paar uit zullen komen. Toen ik voor het eerst met deze blog begon, was deze grotendeels persoonlijk van aard. Ik had het over mijn familie, mijn hardlopen, enz. Ik lijk daar de laatste tijd wat van weg te zijn en tegenwoordig komt meer van dat soort materiaal op Twitter en dailymile terecht. Ik wil graag teruggaan naar het schrijven van meer persoonlijke berichten zoals deze van tijd tot tijd, en ik zou graag horen of mensen dit soort dingen leuk vinden. Laat het me weten! Of een van de bovenstaande dingen gebeurt, hangt grotendeels af van hoe het slapen vordert voor mijn pasgeboren zoon (bekijk mijn Adidas Ultra Boost Damen nieuwe Runblogger Nike Air Max 90 Mujer Negras Podcast-aflevering voor details over de baby!). Ik werk meestal 's nachts het beste, maar de laatste tijd heb ik de meeste avonden met de baby doorgebracht, wat Nike Air Vapormax Womens betekent dat het posten van tijd onvoorspelbaarder is geweest, dus ik verwacht volledig dat een zekere mate van opportunisme zal moeten blijven bestaan ??als het gaat om deze blog! Soms kunnen een paar eenvoudige foto's en video's boekdelen spreken. Als onderdeel van mijn laatste reeks lezingen in mijn oefenfysiologieklasse dit semester besprak ik de huidige stand van zaken in de Verenigde Staten met betrekking tot fysieke activiteit, obesitas en de relatie van elk van deze tot ziektetrends (ik concentreerde me voornamelijk op hartaandoeningen ). De foto die ik voor mijn studenten heb gemaakt, was niet mooi - kijk eens naar de onderstaande informatie, en ik denk Nike Air Max 90 Femme dat je Nike Air Max Classic BW Femme het ermee eens zult zijn. eigen lichaam, deze kaarten baren mij grote zorgen. Het lijkt vrij duidelijk dat de minst fysiek actieve gebieden van het land ook het meest zwaarlijvig zijn en het meest vatbaar zijn voor Adidas Superstar Femme diabetes en overlijden door hartaandoeningen. Het gaat hier zeker om sociaaleconomische factoren die de zaken compliceren, maar deze gegevens zijn nog steeds overtuigend. Het is om deze reden dat ik iedereen die dit leest aanmoedig om een ??voorstander van oefening te zijn. Geef een positief voorbeeld voor uw families, uw buren en uw gemeenschap door actief te worden - het zal u ten goede komen en het zal hen ten goede komen. Zelfs als het zo klein is als het aantrekken van een paar schoenen en de deur uitlopen voor een wandeling, kunnen we allemaal de positieve voorbeelden zijn die dit land nodig heeft. Wees dat www.marmarisco.es voorbeeld. Nike Air Max 90 Mens Grey Een paar weken geleden plaatste ik een slow-motion video van Ryan Hall van de Boston Marathon 2010 die werd genomen door een paar van mijn studenten (bedankt Erin en Daniella!). Ze gingen naar Newton op Marathon maandag om de race te bekijken en te filmen, en het bleek dat ze een aantal verbazingwekkende slow-motion Nike Air Max 270 Mens video van ongeveer de eerste 1000 lopers konden maken die voorbij kwamen langs de 17 mijl marker van de marathon. Hieronder is een clip met slow-motion video van de eerste zes mannen die voorbij het punt kwamen waar ze waren gestationeerd. De video werd gefilmd met 300 frames per seconde met een Casio Exilim EX-F1 digitale camera (je kunt mijn overzicht van de Casio EX-F1 hier lezen als je ge?nteresseerd bent in de technologie), dus dit is echt high-speed Nu kan ik niet zeggen dat ik een expert ben in het runnen van Nike Air Max Classic BW Donne biomechanica, maar ik heb de afgelopen maanden talloze uren besteed aan het analyseren van slow-motion video van voetaanvallen (meer dan 1500!) voor een project waaraan ik heb gewerkt met enkele van mijn studenten. Zoals je kunt zien bij deze video's, kan het zelfs bij 300 fps soms moeilijk zijn om zeer borderline-gevallen te classificeren, en dit doen met een gewone camera bij 30 fps zou bijna onmogelijk zijn - dit is waarom ik aarzel om veel van de video's te vertrouwen van elites die ik zie geplaatst op sites zoals YouTube.