Jeg vil ogs? gerne kommentere det "Jeg vil sige, at en ekstrem forfodsstrike m?ske er lige s? d?rlig, is?r hvis h?len ikke har lov til at komme i kontakt med jorden.", Baseret p? min - alligevel meget lille - personlige oplevelse. Jeg eksperimenterede med at ?ndre min l?bende form, n?r jeg kom tilbage Nike Air Max 95 Femme fra skade, s? f?rst var det kun jogging. Efter et stykke tid f?lte jeg mig virkelig komfortabel med et nyt sl?ende m?nster. Men n?r en tid kommer til at omfatte noget hurtigere l?b, havde jeg problemer med at g?re det, ikke fordi min udholdenhed endnu ikke var god nok, men jeg kunne bare n? det med et nyt bev?gelsesm?nster. Derefter analyserede mulige ?rsager fandt jeg det ubevidst, at jeg excesivt undgik kontakt af h?len med jorden. Jeg fors?gte at k?re mere afslappet, jeg kunne tydeligt m?rke nu tidspunktet for landingen af ??h?len (selvom forfod / midfoot stadig synes at kontakte f?rst) og p? denne m?de ingen problemer med nogen form for tr?ning. Jeg er enig i, at g? er normalt h?l-t?, men jeg tvivler p?, at du nogensinde ville se en 45 graders h?lstrejke som den i billedet jeg bogf?rte i en barfodet walker. Hvis du g?r rundt Nike Air Max 90 Femmebarfodet lidt, bliver du overrasket over, hvor ofte du lander p? din forfod, hvis du g?r andet end at g? i en lige linje. Selv da, hvis du er barfodet p? en overflade, der har nogen form for affald, g?r du ogs? ofte p? din forfod, fordi det bringer h?len ned p? en sten, g?r ondt. Jeg gik i en 1,5 kilometer barfodetur i g?r, og min landing var overalt, alt efter hvad der var underf?dt. Dette er en interessant l?sning om dette emne link til nymag.com .... Jeg har set l?bere af alle hastigheder ved hj?lp af alle mulige fod strejker. Hvad der virkelig er interessant er, at hvis man ser p? bagsiden af ??pakke marathoner, har nogle ingen luftfase i deres gang, men de g?r ogs? tydeligt ikke. L?b er defineret som en gang, hvor begge f?dder er v?k fra jorden samtidig for en del af gangcyklussen. Dette f?r mig til at mistanke om, at der Nike Air Max Classic BW Femme er et gr?t omr?de mellem l?b og gang, og jeg er ikke sikker p?, hvordan man beskriver det. S? ja, formen ?ndres definitivt med hastighed, men fodstrejke er kun et aspekt af form, og jeg er ikke sikker p?, at jeg ville ligestille langsomt med at g?. Jeg har l?st dette i de sidste 8 m?neder eller deromkring. Jeg har k?rt i Kinvaras siden slutningen af ??sidste sommer. Jeg synes at have udviklet en gang med disse, der har mig landende p? midten til forfoden, men jeg har bestemt en l?ngere kamp nu. Jeg tror det er fordi jeg ikke l?ngere fanger h?len. Jeg har k?rt PR'er i alle afstande siden skiftet til Kinvara, herunder min Boston Marathon (3:23) i ?r og en 6 minutters forbedring i min 1/2 maraton tid (1:30). Jeg l?b for nylig i Falmouth Road Race, og havde min gang analyseret af New Balance. Jeg havde sandaler, s? det havde jeg sat p?Nike Air Max 95 Dames en NB sko (NB 890). Jeg l?b p? l?beb?ndet, som jeg ikke g?r ofte. De gav mig masser af r?d, herunder l?nede sig fremad og fors?gte at f? op til 180 trin pr. Min. Hvad synes du om denne type analyse, de laver? Jeg gjorde browserens link til r?dgivning om god k?rende form og desv?rre gentager det pseudoelementerne i Chi Running / Pose Method, s? jeg kan ikke hj?lpe med at f?le, at de Nike Air Max 2017 Femme virkelig forst?r fysikens love eller hvad der foruds?tter en god l?bende form. Synes slangen olie s?lgeren vores tilbage i kraft i skoindustrien, selv i mimialist sektor. De store fejl i r?dgivning handler om kropsholdning og fremad lean. Fremad magert giver ingen fremdrift nogensinde - tyngdekraften er lodret kraft, s? den kan aldrig give vandret kraft. Grunden til, at vi bipeder lean er for balance, ren og simpel. Uanset om vi l?ber ind i en bl?ser Nike Air Max 270 Femme Blancheeller accelererer, l?ner vi fremad for at forblive i balance, ogs? n?r vi vender os, l?ner vi os ind for b?jningen for balance. Den subtile ting er, at vi bruger overbalance til at indlede en ny acceleration - v?re i en b?jning, for at fremskynde og som vores kroppe er p? den passende l?nke, begynder ben / f?dder at generere den n?dvendige accelerationskraft. Ogs? n?r vi s?tter os ned,Adidas ZX 750 Femme l?ner vi os tilbage og starter s? brydekraften, og for at stoppe os selv, l?ner vi tilbage med at generere en smule mere brudstyrke, end kr?vet kr?ver, og vi rager automatisk op. Dette er en del af interaktion mellem magert og acceleration er noget, vi alle hviler som i sp?dbarn, n?r vi f?rst l?rer at g?. Du beh?ver helt sikkert ikke NewBalance at l?re dig det, og du beh?ver helt sikkert ikke, at de begynder at l?gge p? den videnskabelige videnskab, at Nike Air Max 97 Femme den magre giver dig fremdrift, som det ikke g?r - det er dine muskler, der g?r det.