”Wow, mit hjerte banker rigtig h?rdt!” Det var de ord, der gjorde dette til en af ??de bedste dage, jeg har haft i ganske lang tid, og de blev ytret af en 5 ?r gammel dreng. F?r jeg uddyber, lad os g? lidt tilbage for lidt baggrund ... For et par uger siden oplyste min kone mig, at jeg skulle blive tr?ner for min 5-?rige datters fodboldhold. Jeg tror, ??at hendes faktiske ord vi ”vi skal coache hendes team”, men med et sp?dbarn i familien, der har brug for mor til et af hans v?sentlige behov, vidste jeg, hvad denne Nike Air Max 95 Hombre erkl?ring virkelig bet?d. Hun fortalte mig, at rekreationsafdelingen havde ringet og sagt, at de var Adidas Superstar Femmedesperate efter tr?nere, og at vores datter team endnu ikke havde nogen til at udfylde rollen. I betragtning af at min kone og jeg begge spillede fodbold i gymnasiet, meldte hun sig frivilligt og regnede med, at vi kunne klare os trods vores mangel p? nogen form for coachingoplevelse. Jeg var lidt bet?nkelig i starten, men jeg vidste, at det var tid for mig at give noget tilbage, is?r da s? mange andre for?ldre har meldt sig frivilligt til at tr?ne mine b?rn i andre sportsgrene, som de har spillet. En af mine st?rste frygtkilder var, at selvom jeg spillede fodbold i mange ?r og kender reglerne godt, var jeg ikke sikker p?, hvordan jeg kunne overs?tte denne oplevelse til en gruppe p? 4-5-?rige. Heldigvis spiller min s?n ogs? fodbold dette efter?r i den n?ste h?jere aldersgruppe, og jeg Nike Air Max 270 Donne kunne se hans praksis tidligere i ugen Nike Air Max 270 Damen for at f? nogle ideer. Den anden ting, som jeg har g?et for mig, er, at selvom jeg har en tendens til at v?re stille og lavm?gtet omkring andre voksne, er det at v?re omkring b?rnene mig til en total goofball, og jeg har ikke noget problem at kaste rundt og narre af mig selv, hvis det f?r et barn til at grine. N?r jeg er sammen med en gruppe b?rn, kan jeg lukke alle de voksne, der m?ske holder ?je med, og virkelig v?re mig selv. Denne morgen var mit holds f?rste praksis. Min filosofi var simpelthen at f? dem til at bev?ge sig og grine, med det eneste virkelige m?l, at de har det sjovt - det viste sig at v?re langt lettere, end jeg forventede. Det, jeg elsker ved b?rn, er, at de lever for at v?re aktive - de tilbragte n?sten hele tiden med at l?be, grine og spr?nge - det er en lektion, som mange voksne kunne l?re meget af. B?rn Nike Air Max 95 Femme er ogs? s? frie Nike Air Max Classic BW Mens med deres f?lelser. De b?rer deres gl?de p? deres ansigter ?bent, og n?r de er opr?rt Nike Air Max 270 Mujer over noget (som n?r nogen har taget deres lyser?de bold), kan du fort?lle det med det samme. Jeg havde en lille dreng, der var ekstremt genert, s? hans far hjalp ham med, men til sidst begyndte han at blive lidt mere behagelig. Det gjorde min dag, da han var villig til at give mig en high five i slutningen af ??vores praksis - det er sjovt, hvordan en s?dan lille gestus kan betyde s? meget. Vi voksne bruger en stor indsats i fors?g p? at undervise og guide vores b?rn, men nogle gange, hvis du tager dig tid til at stoppe, se og lytte, kan de ogs? l?re dig lektioner. Den 45 minutters ?velse gik hurtigt og da jeg samlet dem til sidst spurgte jeg dem, om de havde det sjovt. Alle syntes at have haft en fantastisk tid, og det var p? Nike Internationalist Donne det tidspunkt, at en af ??drengene erkl?rede, at jeg ?bnede dette indl?g med. Hans hjerte bankede h?Adidas Hamburg Womens rdt, fordi han havde spillet h?rdt. I denne enkle erkl?ring l?rte han mig mere end jeg nogensinde kunne l?re mig selv om mine egne tr?ningsvaner. Efter at have sl?et mig selv til en masse i sidste uge p? vejen og led af konsekvenserne af at skubbe for h?rdt, besluttede jeg at l?be hjem fra fodbold?velse, cirka 9,5 mil, og at g?re det i et langsomt tempo, s? jeg kunne ford?je oplevelsen af at v?re "Coach Pete." Endnu mere ?nskede jeg simpelthen at f?le gl?den ved at v?re ude p? en smuk dag og opleve fuldst?ndig den tilfredshed, der f?lger med at lytte til mit hjerte sl? h?rdt, fordi jeg havde det sjovt med at g?re noget, som jeg elsker. min 5yo s?n begyndte netop fodbold den sidste weekend, og jeg f?ler mig lidt skyldig i ikke at Nike Air Max 1 Donne have frivilligt arbejde i det mindste som assistent (jeg spillede ogs? fodbold i gymnasiet plus et Nike Air Max 270 Herr ?r p? college). Jeg bruger for meget af min tid p? at fokusere p? min autistiske 7-?rige s?n, og dette ville have v?ret en fantastisk m?de at v?re mere involveret i min 5 ?r. Jeg vil huske dit indl?g til n?ste s?son.